/
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

۸۸ مورد ملاقات حضوری مردمی با مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی انجام شده است

طی سال گذشته و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، 88 مورد ملاقات حضوری مردمی با مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی انجام شده است.
کد خبر : ۳۸۸۹۴
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی با اعلام این خبر، گفت: علاوه بر آن، تعداد زیادی ملاقات ها نیز بدون هماهنگی  قبلی در طول ایام هفته با مردم، همکاران (جهت تقاضاهای شخصی یا اداری) و پیمانکاران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: پاسخگو بودن مدیران در مقابل مردم، پیگیری و اجرای مطالبات شهروندان باعث بالا رفتن وجهه عمومی و افزایش شهرت و تصویر شرکت در جامعه و کسب رضایت حداکثری شهروندان و رضایت خداوند می شود .

هاشمی تصریح کرد: هدف از دیدار چهره به چهره با مردم، بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، كارآمد و جهادی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه، با اشاره به ثبت رکورد تاریخی شرکت گاز استان در گازرسانی به 634 روستا در سال گذشته خاطر نشان کرد: در کنار انجام پروژه های عظیم گازرسانی در استان، ارائه خدمات با کیفیت و پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع از اهداف شرکت گاز است که این امر علاوه بر حضور در جلسات ملاقات مردمی، از طریق پاسخگویی به خبرنگاران، جراید، صدا و سیما، دیدارهای عمومی با شهروندان در حاشیه سفر به نقاط مختلف استان و سامانه تلفنی سامد دولت انجام می پذیرد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر