/
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

محرابیان با اجرای طرح مهر ماندگار کارنامه‌ی موفقی را ثبت کرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نیرو می تواند وظایف محوله وزارت نیرو را به خوبی انجام دهد و در این موضوع هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد.
کد خبر : ۳۹۴۹۳
نبض نفت - علیرضا شهبازی درباره حضور علی اکبر محرابیان در کابینه دولت سیزدهم، اظهارداشت: وزرایی که از سوی رئیس جمهور منتخب به مجلس شورای اسلامی معرفی شده اند، افرادی جوان، با تجربه و مسولیت پذیر هستند لذا فضای مجلس نسبت به وزرای پیشنهادی مثبت است.

وی ادامه داد: امیدوارم وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم پس از اخذ رای اعتماد از خانه ملت، در راستای رفع مشکلات و تنگناهای جامعه حرکت کنند و اجازه ندهند که معیشت مردم بیش از این تضعیف شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور به وزرای نیاز دارد که بتوانند بر اساس تقاضا و نیازهای جامعه برنامه ریزی و فضای را در کشور ایجاد کنند که اقتصاد از تورم فاصله بگیرد.

وی گفت: در حال حاضر وزارت نیرو با چالش های متعددی روبر است، چالش های که به شدت به خانوارهای ایرانی صدمه وارد کرده است لذا اولین کاری که وزیر پیشنهادی نیرو بایستی انجام دهد، اصلاح وضعیت آب و برق و جلوگیری از هر گونه خاموشی است.

شهبازی تصریح کرد: قطعی برق به غیر از مشکلات اقتصادی که برای مردم و تولیدکنندگان ایجاد کرده، باعث شده بیماران کرونایی که در منازل بستری هستند، صدمه بینند. لذا انتظار ما این است که با وزیر پیشنهادی نیرو که فردی توانمند است با اتخاذ راهکارهای مانع از قطعی برق در نیمه دوم سال جاری شود.

وی افزود: علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو عملکرد مثبت و موفقی در دوره وزارت بر صنایع و معادن داشته است لذا با توجه به پتانسیل های که او دارد می توان پیش بینی کرد که به سرعت وزارت نیرو از تنگناهای موجود فاصله خواهد گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه علی اکبر محرابیان با اجرای طرح مهر ماندگار؛ کارنامه‌ی موفقی را ثبت کرد، گفت: امیدوارم وزیر پیشنهادی نیرو با رای بالا به وزارت نیرو برود.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر