/
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
درخواست جمعی از ایثارگران نفتی از وزیر جدید نفت:

همه نیروهای ایثارگر شرکتی شاغل در وزارت نفت باید تبدیل وضعیت شوند

جمعی از نیروهای ایثارگر شرکتی شاغل در وزارت نفت با اشاره به اینکه کل مشمولان تبدیل وضعیت در این وزارتخانه کمتر از 20 هزار نفر است تاکید کرده‌اند طبق قانون تصویب شده مجلس همه نیروها اعم از قراردادی و شرکتی باید تبدیل وضعیت شوند.
کد خبر : ۴۰۳۹۱

به گزارش نبض نفت جمعی از نیروهای ایثارگر شرکتی شاغل در وزارت نفت با ارسال متن زیر به این رسانه از مهندس جواد اوجی وزیر جدید نفت خواسته‌اند مصوبه مجلس در خصوص ایثارگران را به صورت کامل اجرا کند تا نیروهای ایثارگر شرکتی نیز تبدیل وضعیت شوند.

متن ارسالی به پایگاه خبری نبض نفت به شرح زیر است:

جواد اوجی وزیر نفت در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما: «تمام نیروهای ایثارگر شاغل در نفت ائم از پیمانکاری و قرارداد معین و قرارداد موقت جذب می‌شوند و اراده بر این است و من این را قول می‌دهم.

نوشته فوق عین گفته‌های جواد اوجی است که چند روز پس از وزیر شدن در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بر زبان جاری ساخت. وی همچنین به قانون بند(د) تبصره ۲۰ که لازم‌الاجرا است اشاره داشتند .

مدت زمان زیادی از این گفته‌ها نگذشته که وزیر محترم زیر قول خود زده و هیچ اقدامی جهت اجرای این بخشنامه(بند د تبصره ۲۰) انجام نداده‌اند.

به نظر می‌رسد وزیر محترم نفت به دنبال این موضوع است که با اجرای بند(و) و تنها تبدیل وضعیت ایثارگران قراردادی به وعده خود بصورت نصف و نیمه عمل کنند و جامعه ایثارگران شرکتی نفت را به بازی بگیرند.

مسولان نفت با اعلام این موضوع که ایثارگران شرکتی مشمول تبدیل وضعیت در وزارت نفت ۳۴ هزار نفر هستند زیر بار تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی شانه خالی کرده‌اند در حالی که چنین نیست و تعداد مشمولان کمتر از ۲۰ هزار نفر است که البته قانون تصویب شده و لازم الاجرا می‌باشد.

عدم اجرای قانون بند(د) تبصره ۲۰ بودجه ۱۴۰۰ کشور از سوی وزیر نفت یعنی دهن کجی وزیر به جامعه ایثارگری کشور و نمایندگان مجلس که این قانون را تصویب کرده‌اند.

جامعه ایثارگری کشور از نمایندگان مجلس تقاضا دارند که چنین وزیری را که از نام ایثارگران برای به دست آوردن رأی اعتماد نمایندگان مجلس استفاده و توجهی به جامعه ایثارگری ندارند استیضاح و وی را متوجه کنند که این جایگاه کنونی وزارت را که کسب کرده‌اند به برکت جانفشانی همین ایثارگران بوده است.

جمعی از ایثارگران شرکتی شاغل در وزارت نفت

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر