/
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
مهندس محمد کاظمی رئیس هیئت مدیره پترو کیمیا آروین خبر داد:

تیوب باندل تیتانیومی پالایش نفت بندرعباس روز گذشته تحویل شد

رئیس هیئت مدیره شرکت پترو کیمیا آروین از طراحی، ساخت و آماده‌سازی تیوب باندل تیتانیومی شرکت پالایش نفت بندرعباس ‎خبر داد و گفت این تجهیز روز گذشته تحویل این شرکت شد.
کد خبر : ۴۱۶۵۳
نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پترو کیمیا آروین مهندس محمد کاظمی رئیس هیئت مدیره این شرکت ضمن تمجید از فعالیت بی‌وقفه همکاران مجموعه خود برای طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: طراحی و ساخت Tube Bundle، Channel و Past Partition فول تیتانیوم برای شرکت پالایش نفت بندرعباس یک برگ زرین دیگری در فعالیت شرکت پترو کیمیا آروین تلقی می‌شود.

کاظمی افزود: تیوب باندل صددرصد تیتانیومی پالایش نفت بندرعباس روز گذشته تحویل این شرکت شد. وی با اشاره به دانش‌بنیان بودن شرکت پترو کیمیا آروین و تولید برخی محصولات ویژه در این شرکت گفت: تجهیزات اخیر که برای شرکت پالایش نفت بندرعباس طراحی و ساخته شده از متریال تیتانیوم است که از نظر فنی و کیفی در سطح بالایی قرار دارد. در گذشته نه چندان دور تمامی تجهیزات با متریال خاص علی الخصوص متریال های تیتانیوم به دلیل سطح تکنولوژی بالای آن، به صورت کامل از شرکت های سازنده خارجی خریداری و به کشور وارد می شد که خوشبختانه این مهم توسط شرکت پترو کیمیا آروین با موفقیت انجام شد و هم اکنون چند تجهیز دیگر با تناژ بالا در حال اتمام می باشند. همچنین شرکت پترو کیمیا آروین تجربه بسیار خوبی در زمینه مهندسی، تامین و ساخت مبدل با متریال تانتالوم را دارد که در خرداد سال جاری به شرکت پتروشیمی کارون تحویل شد.
مهندس کاظمی در خصوص تعدیل نیرو در بسیاری از شرکت‌ها به خاطر شرایط تحریمی کشور گفت: در طی چند سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی و پیشرفت‌های بسیار خوبی که در شرکت پترو کیمیا آروین شاهد بوده‌ایم علی‌رغم شرایط تحریمی کشور و مشکلات بسیار زیادی که برای ما وجود دارد اما سعی کرده‌ایم تعدیل نیرو نداشته باشیم و حتی نیروی انسانی شاغل در شرکت را هم افزایش داده‌ایم. کاظمی افزود: یکی از سیاست‌های شرکت پترو کیمیا آروین ایجاد اشتغال مناسب و پایدار برای جوانانی است که در رشته‌های مرتبط با صنعت نفت فارغ‌التحصیل شده‌اند اما جایی برای فعالیت ندارند.
لازم به ذکر است که شرکت پترو کیمیا آروین از جمله شرکت‌های موفق در صنعت نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و فولاد کشور است که در طی چند سال گذشته و در راستای استقلال صنعت نفت ایران خدمات ویژه‌ای به کشور ارائه کرده است.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر