/
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
محصولات جدید شرکت ایرانول

محصولات جدید شرکت ایرانول با حضور وزیر کار رونمایی شد

محصولات جدید شرکت نفت ایرانول با حضور "حجت‌الله عبدالملکی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل پالایشگاه روغن‌سازی تهران رونمایی شد.
کد خبر : ۴۱۶۶۱
 نبض نفت-محمد زارع پور اشکذری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول روز سه شنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به منظور تکمیل سبد کالای و افزایش سهم بازار این شرکت،  هفت محصول جدید، همسطح با بالاترین  استانداردهای ملی  و بین المللی رونمایی و تجاری سازی شد.

این مسئول ادامه داد: ایرانول  COOLMAX هایپر سیال خنک کننده، ضد یخ و ضد جوش از دیگر محصولات که جهت استفاده در انواع خودروهای سـبک،  سـواری،  ون، کامیونت و مینی بوس و سنگین تر، تریلر، کامیون و اتوبوس است.

وی خاطرنشان کرد: ایرانول موتورو  MOTOROW ) ۱۰w-۴۰ ) روغن موتورسیکلت بنزینی چهار زمانه نیز جهت استفاده در موتورسیکلت چهار زمانه بنزینی و غیر اتوماتیک کاربرد دارد و دارای مشخصات استاندارد JASO MA انجمن استاندارد اتومبیل ژاپـن است.

زارع پور ادامه داد: ایرانول ATF SP-IV و ATFCVT روغن دنده اتوماتیک خودرو از دیگر محصولات موتوری است که مناسب برای خودروهای سـواری ژاپنی و کره ای بـا گیربکس های چهار، پنج و ۶ سرعته مورد استفاد قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: ایرانول رونیا پلاس API  SN PLUS  ۵W-۳۰ روغن مـوتـور بنزینی است که مطابق با بالاترین سطوح کارایی API تولید شده و به منظور مصرف در خودروهای بنزینی با تکنولوژی موتور TGDI طراحـی و با کاهش پدیده LSPI، از موتورهای بنزینـی توربو شارژ محافظت می کند.

به گفته این مسئول، ایرانول TOP ENGINE E۵ با استفاده از روغن پایه نیمه سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب، جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو پنج و پایین تر برای تمام فصول و شرایط آب و هوایی ایران تولید شده است.

زارع پور یادآور شد: شرکت نفت ایرانول همواره بر تولید محصولات با کیفیت تاکید داشته و امروزه با تکمیل محصولات خود متناسب با استانداردهای جهانی و تنوع در محصولات مجموعه‌ای پیشرو در این عرصه محسوب می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از طرح موم گیری که از مهمترین واحدها در مراحل تولید پالایشی روغن پایه است، بازدید کرد.

محصول جانبی این واحد ماده ای بنام اسلاک وکس است که یکی از شاخص های اختصاصی آن OIL CONTENT یا میزان روغن موجود در وکس است که با پایین آمدن آن علاوه بر افزایش کیفیت وکس منجر به افزایش سودهی می شود.

شرکت نفت ایرانول تولید کننده روغن موتور و انواع روانکار با بهره گیری از ۲ پالایشگاه بزرگ روغن سازی در تهران و آبادان است.

منبع:ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر