/
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

سیاست های اقتصادی مقاومتی بهترین راهبرد در جنگ اقتصادی

یکی از اساتید اقتصاد حوزه و‌ دانشگاه در نشستی که با حضور وزیر اقتصاد در دانشگاه قم برگزار شد، سیاست های اقتصادی مقاومتی را بهترین راهبرد در جنگ اقتصادی دانست.
کد خبر : ۴۲۲۴۰
به گزارش نبض نفت، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین میر معزی یکی از اساتید اقتصاد حوزه و‌ دانشگاه با اشاره به جنگ تمام عیار دشمنان‌ در حوزه اقتصادی، در نشستی که با حضور وزیر اقتصاد در دانشگاه قم برگزار شد گفت: راهبرد مقام معظم رهبری در این جنگ، این است که قدرت اقتصادی ما به حدی بالا برود که دشمن طمع و توان تحریم ما را نداشته باشد و در این راستا اقتصاد مقاومتی بهترین کمک کننده است تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و جهش‌های مثبتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هدف اقتصاد مقاومتی، رشد عادلانه تولید با استفاده از ظرفیت‌های درونی است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی برآمده از الگوهای نظام اسلامی است و بر اساس آن 24 سیاست در سال 92 از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است.

این استاد و پژوهشگر اقتصاد از گلایه‌مندی مقام معظم رهبری از عدم موفقیت در حوزه اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: انتظار ما از دولت جدید استفاده از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ابلاغی مقام معظم رهبری است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر