/
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

اجحاف در حق 224 نفر از نیروهای امنیتی مناطق نفت‌خیز جنوب

حدود 224 نفر از نیروهای امنیتی مناطق نفت خیز جنوب مدعی هستند که طرح طبقه‌بندی مشاغل برای آنها اجرا نشده و بک‌پی آنها نیز پرداخت نشده است.
کد خبر : ۴۲۴۲۲
به گزارش نبض نفت چند نفر از مخاطبان با ارسال متن‌های مشابه به برخی از مشکلات نیروهای امنیتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اشاره کرده‌اند. این افراد که حدود 224 نفر هستند از کارفرما گلایه‌های فراوان دارند و از مسئولان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبخواسته‌اند به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

متن ارسالی این مخاطبان به شرح زیر است:

در حق 224 نفر از نیروهای امنیتی که در حراست نفت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبمشغول به کار هستند اجحاف زیادی صورت می‌گیرد. این افراد به صورت مستمر حجمی 14 سال است که کار می‌کنند اما تعیین ساختار نشده‌اند و طرح طبقه‌بندی مشاغل برای آنها اجرایی نشده و بک‌پی هم برایشان اعمال نشده است. ظلمی که در حق این عزیزان می‌شود این است که هر ساله پیمانکار توسط کارفرما نفت قراداد حجمی بسته می‌شود و حقوق و مزایای کارگران به درستی پرداخت نمی‌شود. همچنین از این افراد حق شکایت واعتراض نسبت به بقیه پرسنل حراست سلب می‌شود.

اجرا نشدن طرح طبقه‌بندیمشاغل، ندادن بدی آب و هوا در فیش حقوقی، تعیین ساختار از حجمی به ارکان ثالث و ندادن بک پی از سال 1399 برخی از اجحاف‌های این مجموعه است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر