/
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت فرارسیدن نوروز

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران صنعت پتروشیمی گفت: امیدوارم بتوانیم هرساله برای توسعه پایدار صنعت بزرگ پتروشیمی گام‌های بلندتری برداریم.
کد خبر : ۴۴۱۱۲
نبض نفت- در پیام تبریک مرتضی شاهمیرزایی به مناسبت سال نو آمده است:

«بسم رب الخالق الربیع

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار طبیعت یادآور رویش مجدد است و تفکر در این تحول طبیعی، انسان را به تحول درون و حرکت به سمت کمال رهنمون می‌سازد. این دگرگـونی شگرف طبیعـت فرصتـی است برای اندیشیدن انسـان به عظمت کبریایی و ابهت یـزدانی، تا خویشتن خـویش را از نسیـان و غفلـت رهایـی بخشـد.

در آستانه سال نو یاد و خاطره تمامی شهدای معظم انقلاب اسلامی؛ به ویژه شهدای صنعت پتروشیمی را که برای استقلال، آزادی و اقتدار میهن اسلامی جان خویش را نثار کردند گرامی می‌داریم و بر بلندای همت و استواری ایمان جانبازان و ایثارگران معظم و صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنیم.

با کمال خوشوقتی اذعان می‌دارم هرساله با توانمندی مضاعف همکاران شریف، غیور و انقلابی، شاهد رشد و پیشرفت کم‌نظیر در صنعت هستیم، به‌گونه‌ای که در مقایسه با سال ۵۷ که ظرفیت تولیدی مجتمع‌های پتروشیمی حدود ۳ میلیون تن در سال بوده اما با طلوع خورشید انقلاب اسلامی و رهایی این صنعت از چنگال غارتگران و مستشاران خارجی، با اعتماد و تکیه بر توان جوانان برومند ایران عزیز با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها؛ ظرفیت تولیدی واحدهای پتروشیمی به ۹۰ میلیون تن رسیده و ان‌شاءالله با اجرای طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده تا پایان برنامه هفتم توسعه به حدود ۱۴۰ میلیون تن و تا پایان برنامه هشتم توسعه نزدیک به ۲۰۰ میلیون تن در سال خواهد رسید و این نشان از اوج عظمت انقلاب اسلامی، استقلال کشور و التزام عملی متخصصان و صنعتگران ایران اسلامی به خودکفایی و باور حقیقی به رمز موفقیت، یعنی شعار «ما می‌توانیم» دارد.

امید آنکه در سال ۱۴۰۱، با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، با تلاش و اقدام‌های ارزشمند همه آحاد و اقشار جامعه به خصوص اراده و توان دوچندان خانواده صنعت پتروشیمی، گام‌های سازنده‌ای در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد فردی و معنوی برداشته شود و سالی پر از خیر و برکت برای میهن اسلامی باشد.

با تجدید عهد و ارادت به آستان حضرت احدیت، سال نو را در کنار شما صنعتگران ایثارگر، آغاز می‌کنیم و از خداوند متعال مسألت داریم که روزی‌مان را از برکات بی انتهایش بیش از پیش مقدر فرماید و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) جانمان را زنده و بهاری و شادابی و نشاط را در روح و روانمان مستدام بدارد.

در پایان، ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران شریف صنعت پتروشیمی و به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، سالی سرشار از سلامتی، بهروزی و شادکامی را برای شما عزیزان و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران آرزومندم و امیدوارم بتوانیم هرساله در جهت توسعه پایدار صنعت بزرگ پتروشیمی گام های بلندتری برداریم.»

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر