/
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
میرتاج الدینی با اشاره به توقیف نفتکش ایران در یونان:

یونان اقدام غیرقانونی خود را جبران کند

نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که یونان اقدام غیرقانونی خود را جبران نکند، نفتکش ایران را تحویل ندهد و خسارت وارده را جبران نکند، باید منتظر برخورد قانونی ایران با کشتی ها متخلفش در خلیج فارس باشد.
کد خبر : ۴۵۷۱۲

نبض نفت-سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به برخورد نیروهای سپاه پاسداران با نفتکش های متخلف یونان در آب های خلیج فارس، گفت: با توقیف دو کشتی متخلف یونانی در خلیج فارس اقتدار نظام جمهوری اسلامی نشان داده شد. مجلس همه جانبه از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران حمایت می کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به توقیف بی دلیل نفتکش ایران از سوی یونان و تحویل نفت آن به آمریکا تاکید کرد: گذشت آن زمانی که دشمنان ایران هر کاری می خواستند دربرابر ایران انجام داده و ایران هم خویشتنداری می کرد. یونان با دستور آمریکا نفتکش ما را متوقف می کند و نفت را به ایالات متحده می دهد این طبیعی است که باید نسبت به این اقدام خود پاسخگو باشد.

این نماینده مجلس بیان کرد: تازمانی که یونان اقدام غیرقانونی خود را جبران نکند، نفتکش ایران را تحویل ندهد و خسارت وارده را جبران نکند، باید منتظر برخورد قانونی ایران با کشتی ها متخلفش در خلیج فارس باشد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نیروی دریایی سپاه روز گذشته ۲ فروند نفتکش یونانی را به دلیل تخلفات انجام گرفته در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس توقیف کرده است.

منبع:خانه ملت

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر