/
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
درخواست نیروی‌های مپاور منطقه جنگی یادآوران از معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی وزارت نفت؛

برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان اعتراضی نکرده‌ایم

نیروی‌های مپاور منطقه جنگی یادآوران از معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی وزارت نفت خواسته‌اند برای تبدیل وضعیت آنها پیگیری لازم را انجام دهند.
کد خبر : ۴۷۳۹۱
تعدادی از نیروهای شاغل در شرکت مهندسی و توسعه نفت(منطقه جنگی یادآوران) که مشمول تبدیل وضعیت می‌شوند با ارسال متنی به پایگاه خبری نبض نفت از مهندس علی مددی معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی وزارت نفت خواسته‌اند مشکلات اداری مربوط به تبدیل وضعیت آنها را پیگیری کند. متن ارسالی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس علی مددی معاون وزیر در توسعه مدیریت و نیروی انسانی

با سلام و احترام

اینجانبان نیروی‌های مپاور در شرکت مهندسی و توسعه نفت(منطقه جنگی یادآوران) با عناوین شغلی مختلف که به صورت نیروی حجمی در حال خدمت به کشور عزیزمان هستیم، با توجه به موضوع استخدام/تبدیل وضعیت مشمولین بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و پیرو نامه شماره ۵۳۴۹۲۲ در تاریخ 21/12/1400 و شماره نامه ۴۲۷۹۰ مورخ 04/02/1400 خواهشمند است برای تسریع در استخدام و تبدیل وضعیت مشمولان دستورات مقتضی را به مسئولان مربوطه مبذول فرمایید.

با توجه به اینکه بیشتر ماها در این منطقه جنگی و محروم بیش از ده سال سابقه فعالیت داریم و به صورت صادقانه خدمت کرده‌ایم و از طرفی برای حفظ حرمت خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از مهندس مددی تقاضا داریم دستورات لازم جهت تسریع در تبدیل وضعیت مشمولان را صادر کنند. لازم است تاکید شود که در چند سال گذشته و برای رسیدن به حق خود هیچ وقت اعتراض نکرده‌ایم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر