/
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
سوخت پاک؛

بهره‌مندی هموطنان از سوخت پاک با استاندارد یورو 5

عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان ضمن همراهی با جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در بازدید از پالایشگاه اصفهان، از تولید سوخت پاک و گازوئیل مطابق با استاندارد یورو ۵ توسط پالایشگاه اصفهان به هموطنان خبر داد.
کد خبر : ۴۹۹۱۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، در این بازدید، جلیل سالاری در بخشی از سخنان خود یادآور شد: امروزه تأثیر پروژه‌های زیست‌محیطی بر اقتصاد کشور غیرقابل انکار است، پروژه زیست‌محیطی تصفیه گازوئیل شرکت پالایش نفت اصفهان با رویکرد بهره‌گیری از توانمندی‌های ساخت داخل و دانش بومی و در شرایط تحریم بسیار ارزشمند تلقی می‌شود، زیرا هموطنان عزیز از سوخت پاک و گازوئیل یورو ۵ بهره‌مند شده‌اند.

در این بازدید، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان ضمن اشاره به پروژه عظیم تصفیه گاروئیل شرکت پالایش نفت اصفهان، مزایا و ضرورت‌های اجرای طرح را برشمرد.

محسن قدیری اظهار کرد: تولید روزانه ۱۰۰ هزار بشکه گازوئیل و سوخت پاک مطابق با استاندارد یورو ۵، جلوگیری از انتشار ۳۰۰ تن گوگرد در روز، کاهش گوگرد گازوئیل تولیدی پالایشگاه به ۱۰ پی‌پی‌ام و همچنین تولید گوگرد گرانول به میزان ۳۰۰ تن در روز از مزیت‌های این طرح است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر