/
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در زنجان:

توجه به غنای محتوایی راهبرد فرهنگی شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران است

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در جلسه شورای اقامه نماز شرکت گاز استان زنجان بر ضرورت بازآفرینی و توجه جدی این شورا بر تولید و غنای محتوایی در حوزه نماز و اقدامات فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر : ۵۰۰۰۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حجت الاسلام سیدمهدی حائری‌زاده با بیان این مطلب، گفت: تولید محتوا امر مهمی است که برخلاف وجود ظرفیت ها و امکانات موجود، اهداف عالیه در این بخش تحقق نیافته است.

وی در جریان سفر استانی خود به زنجان ضمن حضور در جلسه شورای اقامه نماز شرکت گاز استان زنجان بر تدارک برنامه‌های فرهنگی جدید تاکید کرد و افزود: تهیه و تدوین برنامه‌های متنوع فرهنگی تحت عنوان پاسخ به شبهات و احکام شرعی، کلام شهدا و بزرگان، تولید محتوای ویدئویی و موشن گرافی جذاب و کوتاه در قالب مطالب کارشناسی و به منظور افزایش آگاهی مخاطبان در دستور کار است و از هفته آینده به مرور در اختیار دبیران شورای فرهنگی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ‌سازی در حوزه‌های فرهنگی و نماز بر نقش مهم کارگروه فرهنگی و شوراهای اقامه نماز شرکت‌های گاز استانی در تحقق این مهم تاکید کرد و گفت: دستیابی به اهداف و مصوبات کارگروه فرهنگی و آموزشی؛ مستلزم ایجاد فضای پیشنهادی، انتقادی و بینابینی در بین کارکنان و تعامل، همکاری و هم‌افزایی هرچه بیشتر متولیان امر؛ بلاخص امامان جماعات در جهت تحلیل، بررسی تهدیدات و آسیب های فرهنگی موجود کشور است.

حجت الاسلام حائری زاده با اشاره به تاثیر مثبت انجام فرایض دینی در حوزه‌های اعتقادی، انگیزشی و بهبود عملکرد همکاران در شرکت ملی گاز ایران گفت: با توجه به مقتضیات زمان به روز بودن علمی و ارتباط اجتماعی روحانیون و ائمه جماعات؛ به منظور پاسخگویی به شبهات و پیاده سازی امر مهم جهاد تبیین؛ مطابق با فرمایشات رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)، از جایگاه ویژه و تاثیرگذاری برخوردار است که باید اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران با اعلام این‌که شرکت گاز استان زنجان جزو استان‌های برتر کشور در بحث اقامه نماز است؛ از اقدامات حمایتی و فرهنگی مدیرعامل و فعالیت های شورای فرهنگی گاز زنجان که زمینه ساز همدلی و همکاری بیشتر سازمانی و رسیدن به اهداف کلان سازمانی می شود؛ قدردانی کرد.

در ادامه این نشست؛ رحیم سلیمانی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان بر اهمیت همفکری و هم افزایی مدیران، مسئولین امر و کارکنان در تمامی زمینه ها؛ به‌ویژه مباحث فرهنگی تاکید کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان و خانواده های آنان و نظارت بر نحوه اجرای برنامه های فرهنگی و پرهیز از موازی کاری؛ اقدام به تجمیع شورای اقامه نماز، شورای امر به معروف و نهی از منکر، کمیته عفاف و حجاب و بخش فرهنگی بسیج و امور ایثارگران؛ تحت عنوان کمیته شورای فرهنگی شده است.

وی در پایان، افزود: این اقدام سبب خواهد شد تعداد بیشتری از مدیران و کارشناسان شرکت گاز استان زنجان در جریان امورات هم قرار گرفته‌اند و با تشریک مساعی صورت گرفته؛ شاهد ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات بیشتری در امورات فرهنگی هستیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر