/
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

کارکنان پالایشگاه گاز ایلام بسیجی وار برای تأمین پایدار گاز مشترکین تلاش می‌کنند

کارکنان شرکت پالایش گاز ایلام بسیجی‌وار برای تأمین پایدار و جلوگیری از افت فشار گاز مشترکین و صنایع پایین‌دستی تلاش می‌کنند.
کد خبر : ۵۰۱۵۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، روح اله نوریان، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در مراسم یادواره شهدای کارگری استان که در محل سالن آمفی‌تئاتر خلیج فارس این شرکت برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: خوشبختانه کارکنان این شرکت برای تأمین پایدارگاز مشترکین و خوراک صنایع پائین‌دستی با قابلیت اطمینان بیش از 99 درصد، آماده کار هستند و در این زمینه تلاش خود را دوچندان می‌کنند.

وی ادامه داد: کارکنان پالایشگاه گاز ایلام در عرصه‌های اجتماعی، علمی، اقتصادی، کمک به آسیب‌های اجتماعی همچون سیل و زلزله مانند یک بسیجی واقعی، پای کار بوده و با این فرهنگ، در جهت تأمین تولید پایدار گاز تلاش می‌کنند.

نوریان با بیان این‌که مقام معظم رهبری سال جاری را سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری کرده و در این راستا، این واحد صنعتی در 2 محور تولید و دانش‌بنیان، اقدامات قابل قبولی انجام داده، افزود: سال گذشته این شرکت در تولید گازمایع خام 216 درصد، اتان 284 درصد، فروش محصولات پنجگانه 86 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به این‌که این پالایشگاه در عرصه تولید و صنعت در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) حرفی برای گفتن دارد، تصریح کرد: این شرکت در 8 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در تولید گاز مایع خام 45 درصد، اتان 47 درصد، گوگرد20 درصد و در تزریق گازطبیعی به شبکه سراسری، 8 درصد رشد داشته است.

نوریان در پایان، با بیان این‌که 16 تجهیز اساسی و حیاتی این پالایشگاه که قبلاً توسط شرکت‌های خارجی تأمین می‌شد، اکنون با دست توانمند متخصصان داخلی بومی‌سازی شده، گفت: در حوزه دانش بنیان با راهبرد تکمیل حلقه توزیع فناوری بومی سازی و قطع زنجیر وابستگی به خارج از کشور و تعمیق ساخت داخل، 24 قلم از کالاهای اساسی مصرفی مورد نیاز این پالایشگاه در حوزه مواد شیمیایی و ابزار دقیق با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان تأمین شد.

گفتنی است، این مراسم با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مدیران کل دستگاه‌های دولتی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر