/
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

نشست معارفه رئیس حراست شركت ملی نفت ایران برگزار شد

نشست تودیع و معارفه رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۵۰۱۶۸

به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، امروز (یکشنبه، 13 آذرماه) با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و رئیس سازمان حراست صنعت نفت، نشست معارفه امیرمصطفی حقانی به عنوان رئیس حراست این شرکت برگزار شد.

محسن خجسته مهر در این نشست با اشاره به اهمیت کار حراست، گفت: شرکت ملی نفت ایران به عنوان پیشران اقتصاد کشور در بیش از 15 استان ماموریت دارد و فعالیت بیش از 16 شرکت فرعی و تابعه، نظارت بر ده ها هزار کیلومتر خطوط لوله جریانی و صادراتی و بیش از 400 مخزن، تامین خوراک پتروشیمی ها، تولید نفت و گاز از میادین مستقل و مشترک و ...، همه این ماموریت ها بدون حضور و نقش آفرینی حراست میسر نیست.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه حراست ابزار و امکانات لازم نیاز دارد، اظهار کرد: اهمیت کار حراست در شرایط فعلی بیش از گذشته است و در این مسیر باید با تعامل سازنده با کارکنان و ذینفعان، اخلاق حرفه ای را در دستور کار قرار داد.

خجسته مهر همچنین در ادامه از تلاش های علیرضا دامغانی در مدت تصدی سمت رئیس حراست شرکت ملی نفت تقدیر و برای امیرمصطفی حقانی در مسیر کاری پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

عظیم شیراوند، رئیس سازمان حراست صنعت نفت نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های علیرضا دامغانی، اظهار کرد: صیانت از تولید امر مهمی است که باید به عنوان یکی از ماموریت های اصلی حراست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حراست بایستی با تعامل سازنده، امنیت و آرامش قلبی برای کارکنان ایجاد کند و در این مسیر نیازمند هم افزایی در بخش های مختلف برای استمرار ماموریت شرکت ملی نفت ایران به عنوان پیشران اقتصاد کشور هستیم.

در ادامه این نشست، علیرضا دامغانی بخشی از اقدامات انجام شده در مدت تصدی سمت ریاست حراست و امیرمصطفی حقانی نیز برنامه ها و دیدگاه های خود در این بخش را تشریح کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر