/
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

رزمایش واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل در منطقه شاهرود برگزار شد

رئیس اچ‌اس‌ائی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از اجرای مانور واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل در منطقه با هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۵۰۱۸۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، عباس نوری با تأکید بر آمادگی هر چه بیشتر کارکنان در شرایط بحرانی و اضطراری، هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با وسایل اطفاء حریق و نیز افزایش توان عملیاتی نیروی انسانی منطقه و نیروهای برون‌سازمانی عنوان کرد.

نوری افزود: سناریوی مانور با وقوع حادثه فرضی آتش‌سوزی یکی از تانکرهای سوخت و سپس یکی از مخازن نفتی شروع شد که با سرعت عمل نیروهای امدادی و اطفاء حریق، آتش‌سوزی مهار شد.

در ادامه، رئیس ایمنی و آتش‌نشانی منطقه از تعامل بسیار خوب دستگاه‌های ذیربط و مدعو این مانور از جمله سازمان‌های آتش‌نشانی شهر، آتش‌نشانی خطوط لوله و مخابرات شمال‌شرق، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، اورژانس درمانگاه صنعت نفت، راه آهن و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی خبر داد.

علیرضا رادمهر هدف از برگزاری این مانور را شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز انتخاب سریع‌ترین راهکار برای اقدامات پدافند غیرعاملی در شرایط بحران برشمرد.

در پایان، جلسه‌ای به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد حفظ انسجام و آمادگی بین دستگاه‌های اجرایی مذکور برگزار شد و پیشنهادات نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر