/
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در دیدار با نماینده مردم آبادن:

مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از تسهیلات بلاعوض برای لوله کشی گاز برخوردار می شوند

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی نهادهای ذیربط تعداد 200 تسهیلات بلاعوض برای گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان آبادان در نظر گرفته شده است.
کد خبر : ۵۰۱۹۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در دیدار نادرقلی زری میدانی مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، بر ارائه تسهیلات بلاعوض برای گازرسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تاکید شد.

وی گفت: بیش از 47 هزار خانوار در شهرستان آبادان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند که بخشی از این مشترکین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه در شهرستان آبادان بیش از 2 هزار کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است، عنوان کرد: مطابق با دستورالعمل های ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران، اشتراک گاز برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد رایگان است و در تلاش هستیم تا خدمات و تسهیلات بیشتر و بهتری به کسانی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند ارائه دهیم.

وی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی نهادهای ذیربط تعداد 200 تسهیلات 60 میلیون ریالی بلاعوض برای گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان آبادان در نظر گرفته شده است که با هماهنگی نهادهای مذکور تسهیلات در اختیار واجدین شرایط قرار می‌گیرد.

زری میدانی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا برای مناطق کم برخوردار و محروم استان تسهیلات ویژه‌ای برای گاز کشی منازل مشترکین در نظر گرفته شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به وجود ظرفیت خالی گازرسانی در شهرستان آبادان، اظهار کرد: حدود 43 درصد ظرفیت خالی در شهرستان آبادان داریم که با هماهنگی دستگاه های مرتبط در حال پیگیری جهت رفع مشکلات و ارائه تسهیلات مناسب برای متقاضیان گاز طبیعی هستیم.

زری میدانی در بخش دیگری از سخنان خود به ترمیم نوار حفاری ناشی از توسعه شبکه گازرسانی در شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت: بیش از 8 کیلومتر نوار حفاری نیاز به آسفالت دارد که مقرر شد با هماهنگی بنیاد مسکن در قالب انعقاد تفاهم نامه در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات اجرایی آغاز شود.

در این دیدار جلیل مختار نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مکاتبات و مذاکرات زیادی برای تسهیلات بانکی به مناطق کم برخوردار شهرستان آبادان با اعضای هیئت دولت انجام  گرفته و انتظار می رود در خصوص استفاده از تسهیلات بانکی برای گازکشی به منازل، توجه بیشتری به شهرستان آبادان بشود.

وی ضمن تاکید بر تسریع در ترمیم نوار حفاری گاز در بخش های مختلف، افزود: با سازمان نظام مهندسی و منطقه آزاد اروند برای تسهیلات به مناطق محروم شهرستان آبادان مذاکراتی صورت گرفته است که امیدوارم نتایج خوبی داشته باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر