/
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

تأسیسات جدید سیلندر پرکنی گاز مایع در منطقه تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از احداث و بهره‌برداری تأسیسات 25تنی سیلندر پرکنی گاز مایع با اخذ گواهینامه استاندارد 841 در منطقه خبر داد.
کد خبر : ۵۰۲۱۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط‌ عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی تصریح کرد: تأسیسات 25 تنی سیلندرپرکنی گاز مایع در زمینی به مساحت 5 هزار و 100 متر با سرمایه‌گذاری بالغ بر 70 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در کیلومتر 4 جاده تربت حیدریه- زاوه احداث شد.

بلندی اظهار کرد: این تأسیسات پس از اخذ استاندارد ملی 841 با صدور پروانه بهره‌برداری توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه به عنوان جایگزین تأسیسات ناایمن قدیمی در محل‌ جدید آغاز به کار کرد.

مدیر منطقه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: تأسیسات سیلندر پرکنی قدیمی از تأسیسات ناایمن و فاقد استانداردهای روز بود که به جهت کاهش خطرات احتمالی ناشی از فعالیت غیر استاندارد، از سال 1398 تعطیل و دستور انتقال آن به خارج از شهر صادر شد.

مسئول روابط عمومی منطقه اظهار کرد: تأسیسات یاد شده با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با حضور مدیر منطقه و مدیران شرکت‌های موزع و مقامات محلی به بهره‌برداری رسید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر