/
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل:

واگذاری 152 انشعاب رایگان گاز به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در 9 ماهه سالجاری تعداد 152 انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی واگذار شده است.
کد خبر : ۵۱۷۹۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، میر سعید سید متین، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: شرکت گاز همکاری های خوبی با کمیته امداد در ارایه خدمات گازرسانی به خانواده های بی بضاعت داشته است که قطعا برکات این اقدامات، شامل حال کارکنان و خانواده های آنان خواهد شد.

وی در حوزه ایفای نقش موثر در فعالیت‎های عام المنفعه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی شرکت به برنامه ریزی‌های منسجم در رابطه با ارائه خدمات به اقشار تحت حمایت و کم برخوردار اشاره کرد و گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده 80 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه ، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در 9 ماهه سالجاری تعداد 152 انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و .... واگذار شده است.

سیدمتین با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد : در این بازه زمانی 92 انشعاب گاز رایگان به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و 60 انشعاب گاز به خانواده های تحت پوشش بهزیستی ارائه شده است.

به گفته وی، تعداد مشمولین مددجویان جهت برخورداری از مزایای گازبهای رایگان مددجویان کم مصرف که از ابتدای سال گذشته تا به حال به شرکت گاز معرفی شده اند جمعاً بیش از 48 هزار مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته شرکت گاز استان لوله کشی داخلی منازل 634 مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی را انجام داده است.

در پایان این دیدار، علیرضا حسین نژاد ؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از تلاش های بی شائبه مدیران و کارکنان خدوم شرکت گاز در حمایت از جوامع هدف در سطح استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: بی تردید، اعمال خیرخواهانه در پیشگاه خداوند متعال، بدون اجر نخواهد ماند و لطف و محبت حق تعالی به عنوان پاداش اعمال بندگان صالح و نیکوکار، شامل حال محسنین و خادمان مردم خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر