/
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

بهره‌مندي از توان داخلی در تعمیر و راه ‎اندازی بويلر سوم پالايشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبي

مدير پالايشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبي گفت: عمليات تعميرات و راه‌اندازي دستگاه بويلر سوم اين پالايشگاه با تكيه بر توان و دانش نوآورانه متخصصان و كاركنان اين مجموعه با موفقيت پايان يافت.
کد خبر : ۵۱۷۹۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، مهرداد عبدي، با اشاره به توليد پايدار گاز و ديگر محصولات در پالايشگاه هفتم مجتمع بيان كرد: عمليات تعميرات  و راه‌اندازي دستگاه بويلر سوم پالايشگاه هفتم با هدف افزایش ضریب اطمینان تولید گاز و ديگر محصولات با بهره‌مندي از دانش و توان نوآروانه متخصصان و كاركنان اين مجموعه در بالاترين سطح كيفي با موفقيت پايان يافت.

مدير پالايشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبي در ادامه تصريح كرد: بویلر سوم پالایشگاه هفتم پس از تعویض لوله های دمای بالا، با استفاده از دانش داخلی متخصصان واحدهاي تعمیرات، بازرسی و بهره برداری در كوتاه‌ترين بازه زماني انجام شد.

وي ادامه داد: با انجام عمليات بازرسي و ارائه گزارش دقيق از تيم بازرسي اين پالايشگاه مبني بر  نشتی لوله های محفظه دمای بالای یکی از شش بویلر پالایشگاه هفتم دستور ويژه شروع تعميرات در اين خصوص صادر شد.

 عبدي عنوان داشت: متخصصان و كاركنان واحد تعميرات پالايشگاه هفتم با برنامه‌ريزي دقيق و پياده‌سازي دانش و اقدامات شاخص، پس از تعویض لوله های مذکور با نظارت بازرسی فنی ، بويلر سوم اين پالايشگاه در مدار قرار گرفت.

وي با اشاره به انجام اين عمليات در مدت زمان 2 ماه و با بهره‌گيري از توان 15 نيروي كارآمد و باتجربه،گفت: در حین انجام این عمليات، اصلاحات لازم بر روی میزان مصرف سوخت با تنظیم و بهینه سازی هوا و سوخت توسط تیم مهندسی صورت گرفته است.

مدير پالايشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبي تصريح كرد: عملكرد مجتمع در سال جاري در راستاي استفاده از كالاهاي ايراني و ساخت قطعات و تجهيزات پالايشگاهي به دست توانمند كاركنان اين مجموعه بسيار درخشان بوده و اميد داريم در آينده بسيار نزديك شاهد تحولي بزرگ در اين مجموعه باشيم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر