/
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

جانبازی که هم در زندگی هم بعد از مرگ مایه افتخار پیدمکو شد

حاج مصطفی عرب‎زاده یکی از جانبازان جنگ تحمیلی بود که در زمان زندگی با حضور در جبهه و ادای دین به کشور مایه سربلندی شرکت پیدمکو شد و بعد از مرگ نیز با اهدای اعضای بدن وی، باعث زندگی و امیدواری ادامه حیات برای هموطنان خود شد.
کد خبر : ۵۱۹۳۰
به گزارش نبض نفت حاج مصطفی عرب‎زاده از جانبازان جنگ تحمیلی بود که در زمان زندگی با حضور در جبهه دین خود را به کشور ادا کرد و به درجه جانبازی نائل شد و بعد از مرگ نیز اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد تا هم در دوران زندگی و هم بعد از مرگ مایه افتخار برای خانواده، صنعت پتروشیمی و شرکت پیدمکو باشد.

مرحوم مهندس مصطفی عرب‌زاده از کارکنان رسمی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی(پیدمکو) بود که در جبهههای جنگ تحمیلی به درجه جانبازی نائل آمد و پس از سال‌ها تحمل بیماری، متاسفانه بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد. خانواده محترم این جانباز عزیز در پایان حیاتش با اهدای اعضای بدن وی به چندین بیمار بدحال زندگی و امید دوباره بخشیدند.

مرحوم مهندس مصطفی عرب‌زاده در سن 50 سالگی به دیار باقی شتافت. پایگاه خبری نبض نفت ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این جانباز عزیز و همکارانش در شرکت پیدمکو، برای روح آن مرحوم علو درجات را در نزد ایزد منان مسئلت دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر