/
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

بررسی چالش‌های تدارکات و امور کالا در منطقه عملیاتی خارگ و پیگیری راهکارهای لازم در این زمینه

با حضور مدیر تدارکات و امور کالای شرکت نفت فلات قاره ایران و هیات همراه در منطقه خارگ، چالش‌ها و مشکلات این منطقه عملیاتی در حوزه تدارکات و امور کالا و راهکارهای مورد نظر در این زمینه بررسی شد.
کد خبر : ۵۲۱۶۶
به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی منطقه خارگ، مدیر تدارکات و امور کالای شرکت نفت فلات قاره ایران با همراهی جمعی از مسئولین واحدهای زیرمجموعه و روسای دفاتر و نواحی بوشهر، بندرلنگه و نخیلو و دفتر شیراز ضمن حضور در منطقه عملیاتی خارگ از بخش‌های مختلف منطقه بازدید کردند.

دکتر محمد مساح و هیات همراه ضمن بازدید از مجموعه تدارکات و عملیات کالای منطقه و شنیدن گزارش‌های مربوطه در جلسات جمع‌بندی و مدیریتی روز بیستم بهمن شرکت کردند.

در ابتدا مهندس متعالی مدیر منطقه ضمن خیرمقدم به حاضران، توضیحات کاملی در خصوص اهم اقدامات صورت گرفته در تدارکات و عملیات کالای منطقه خارگ ارائه کرد و تلاش و پیگیری‌های فراوان همکاران را در تدارکات منطقه و در طول یک سال گذشته ستود.

مهندس کهزادی معاون تدارکات منطقه نیز توضیحات جامعی در حوزه عملکرد واحد متبوع خود را تشریح کرد و به چالش‌های پیش‌رو پرداخت. سپس مهندس سلوکی رییس ناحیه بوشهر به توضیحات مفصلی در مورد فاز اجرایی روند خرید کالا پرداخت و مسائل مرتبط را تشریح نمود. در ادامه آقای نورالهی از مسئولان دفتر شیراز در سخنانی مراحل خرید و چالش‌های مربوطه و فرآیند زمان‌بر بودن آن را از جمله مسائل پیش‌رو بیان نمود.

در پایان دکتر مساح ضمن تشکر از همراهی و استقبال خوب همکاران خارگ در سخنانی، راهکارها و پیشنهادهای رفع مسائل و موارد مطرح شده را ارائه کرد.

در جلسه دوم کاری نیز که با حضور معاون منطقه و جمعی از روسای واحدهای اداری و عملیاتی منطقه در سالن اجتماعات مجموعه شهید صفری برگزار شد، مدیر تدارکات و امور کالا ضمن شنیدن موارد و چالش‌های عملیاتی همکاران، به ارائه طریق و راهکار رفع مشکلات عنوان شده پرداخت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر