/
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت:

افتتاح پروژه های فرآیندی و زیست محیطی در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد

همزمان با دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی و جمعی از مسئولین شهرستان سرخس و مدیران صنعت گاز، پروژه های بهینه سازی، فرآیندی و زیست محیطی پالایشگاه شهید هاشمی نژاد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : ۵۲۱۷۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در این مراسم طرح بهینه سازی فرآیند تصفیه گاز ترش با جداسازی مواد نفتی توسط اسکیم پات و جداسازی رسوبات آهنی توسط فیلتر مغناطیسی، طرح انبار اقتصاد مقاومتی، سامانه های اعلام حریق ساختمان های عملیاتی اداری و آموزشی، طراحی، اصلاح و اجرای پلتفرم های واحدهای عملیاتی، آنالایزر H2S و نسبت واحدهای تغلیظ و بازیافت گوگرد، طرح پایش جریان خروجی رادیاتورهای آب و بخار و طرح افزایش ظرفیت استفاده از پساب تصفیه شده در آبیاری فضای سبز جمعا با اعتبار 160 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در این مرتضی دهقانی مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی طی سخنانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار این حرکت بعد از 44 سال مرهون اراده و همت مردم شهید پرور میهن اسلامی مبنی بر تحقق امر الهی تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: دشمن طی سال های گذشته عزمش را جزم کرده که دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را کمرنگ جلوه دهد و در چند ماه گذشته این موضوع با جنگ رسانه ای و بزرگ نمایی ملموس بوده است.

دهقانی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته مدیران و کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در خطه مرزی سرخس جهت پایداری تولید گاز طبیعی اظهارداشت: تلاش شبانه روزی، نگاه و روحیه جهادی داشتن، مسئله محور و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کارها را پیش بردن همه نشان از ترسیم برنامه های محوری مدیران پالایشگاه است و این موضوع در سایر سطوح دستگاه ها و نهادهای استان باید منشا تغییر و تحول باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دولت سیزدهم مصمم است در قالب چرخش ها فعالیت های خود را بر اساس تحول آفرینی دنبال کند و مدیران و فرمانداران باید تلاش نمایند تا منشا اثر و خیرات برای نظام اسلامی باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ما امروز با یک جنگ اقتصادی مواجهه هستیم تاکید کرد: به طور قطع در این خط مقدم و جهاد اقتصادی کارکنان و متخصصان صنعت نفت و گاز در حال فعالیت، تلاش شبانه روزی و خدمت به هموطنان هستند و ما اگر می خواهیم در این راه پیروز باشیم باید ظرفیت ها و امکانات را شناسایی و به نحو احسن از آنها استفاده نماییم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام بختیاری امام جمعه سرخس با بیان اینکه پرچم پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی همیشه بالا بوده و هست گفت: مدیران و کارکنان این مجموعه صنعتی با تاکیدات داهیانه مقام معظم رهبری و دولت کریمه با روحیه جهادی در خدمت رسانی به هموطنان تلاش می‌کنند و این پالایشگاه همچون نگینی در این خطه مرزی می درخشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر