/
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران:

سر فصل عدالت و مبارزه با فساد در بیانیه گام دوم انقلاب؛ رویکرد جدید امور بازرسی

رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران ضمن تبیین و بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، سر فصل عدالت و مبارزه با فساد در این بیانیه را مرجع اصلی رویکرد جدید امور بازرسی معرفی و مهم‌ترین بخش آن را ضرورت تربیت نیروی مؤمن، کاردان و انقلابی و همچنین اصلاح ساختارهای فساد زا در سازمان عنوان کرد.
کد خبر : ۵۲۱۷۳

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا ملکی در نشست کمیته سلامت اداری شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با بیان این مطلب، در راستای کنترل مقوله‌های سازمانی، مدیریتی و فرآیندی، گفت: وجود رویکردهای متمرکز و همگانی مانند بازرسی های دوره‌ای، مدیریت ریسک فساد (CRM) ، مدیریت تعارض منافع و اشراف اطلاعاتی در لحظه، شفافیت، ایجاد فرهنگ سازمانی و سیستم مدیریت سوت‌زنی از ضروریات این مقوله هستند.

ملکی از اقدامات مدیرعامل و مجموعه شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در راستای بکارگیری استانداردهای نوین مدیریت پروژه تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: تربیت نیروهای مؤمن، کاردان و انقلابی در این بخش می‌تواند بسیار تأثیرگزار باشد.

در ادامه مراسم، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران بر طرح ریزی و اجرای برنامه های جامع و اثر گذار در  سلامت اداری اشاره کرد.

رضا نوشادی در پایان، با اشاره به استقرار سامانه های مهم شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ازجمله؛ سامانه مدیریت اطلاعات پروژه PMIS) ( در ایجاد شفافیت و تعامل سازنده بین ذینفعان، بر لزوم مشارکت بهره برداران از این سامانه تاکید کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر