/
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

پاسخگویی به ۲۵ هزار و ۵۰۰ تماس در واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از ۲۵هزار ۵۰۰ مورد تماس با واحد امداد شرکت گاز استان کرمانشاه برقرار شده است.
کد خبر : ۵۲۱۷۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در رابطه با عملکرد واحد امداد ۱۹۴  این شرکت اظهار کرد: کارکنان واحد امداد علیرغم همه سختی ها به صورت شبانه روزی  در حال خدمت رسانی و رفع مشکلات مشترکین هستند

وی کار واحد امداد را یک امر خطیر و حساس دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از ۲۵هزار ۵۰۰ مورد تماس با واحد امداد شرکت گاز استان کرمانشاه برقرار شده که ۱۵ هزار و ۸۰۰ مورد آن منجر به حضور در محل شده است.

حسینی با اشاره به اهمیت حضور به موقع کارکنان  امداد در محل، گفت:  در موارد عادی میانگین حضور در محل ۱۶ دقیقه و در موارد فوری ۸ دقیقه بوده است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت:  اغلب تماس های مشترکین با واحد امداد،  درخصوص قطع گاز است که در اسرع وقت توسط کارکنان خدوم این واحد بررسی و مشکل رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه سرمای هوای امسال  باعث دشواری مضاعف  کار پرسنل پرتلاش واحد امداد شده است، ادامه داد: خوشبختانه  به علت بازرسی های مستمر فنی که به صورت دوره ای انجام می شود مواردی چون نشست علمک  بسیار کم است.

حسینی در پایان گفت:  از مردم شریف استان کرمانشاه تقاضا داریم با رعایت نکات مؤثر در کاهش مصرف و همچنین رعایت نکات ایمنی  شرکت گاز را در انجام وظایف و تأمین پایدار گاز طبیعی یاری کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر