/
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

تلاش‌های كاركنان نفت برای تامین گاز زمستانی ستودنی است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های کارکنان صنعت نفت برای تولید گاز و تامین انرژی مورد نیاز کشور در شرایط سخت زمستان امسال تقدیر کرد و آن را افتخارات دولت مردمی سیزدهم برشمرد.
کد خبر : ۵۲۱۹۹

به گزارش  نبض نفت به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، جعفر قادری، شامگاه دوشنبه؛ ۲۴ بهمن ماه در نشست بررسی طرح های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران که با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد نفت در ستاد شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز برگزار شد، گفت: از آنجا که نفت یک مجموعه‌ تخصصی است، باید به گونه ای رفتار کنیم که کارکنان انگیزه لازم را برای ایفای نقش خود داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر حوزه پارس جنوبی را کنار بگذاریم، استان فارس یکی از استان‌های قطب تولید گاز در کشور و به لحاظ قدمت از نخستین استان هایی است که دارای پالایشگاه گاز بوده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از کارکنان صنعت نفت در استان فارس ساکن هستند، افزود: در این زمینه در بخش مسئولیت اجتماعی و بهداشت و درمان اقدامات متعددی باید انجام شود تا زمینه رضایت مردم و این عزیزان فراهم شود.

 قادری خطاب به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار امیدواری کرد که با مساعدت های وی اجرای طرح ها به خوبی پیش رود و زمینه شتاب بخشی به توسعه در استان فارس فراهم شود.

توجه ویژه به بحث مسئولیت‌های اجتماعی در دولت سیزدهم

محمد مهدی فروردین، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس نیز ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بابت تکریم خانواده نفت، اظهار کرد: یکی از مهمترین ماموریت های دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، اشتغال و ساماندهی نیروی انسانی بوده است که خوشبختانه امروز شاهد تلاش های خوب صورت گرفته در این زمینه هستیم.

فروردین از نگاه ویژه دولت سیزدهم به مباحث مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی سخن گفت و  افزود: انتظار می رود تا در بحث هایی مانند بهداشت و درمان، ترمیم جاده های مواصلاتی، آموزش و... نیز اقدام های ماندگاری انجام شود.

به گزارش NIOC، محسن خجسته‌مهر، دوشنبه، ۲۴ بهمن با همراهی مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جمعی از مدیران شرکت ملی نفت ایران با هدف بازدید از برخی تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به شیراز سفر کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر