/
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

بالغ بر 600 هزار لیتر سوخت ویژه ماشین‌آلات برف‌روب در منطقه چهارمحال و بختیاری تأمین و توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از تأمین و توزیع بالغ بر 600 هزار لیتر نفتگاز ویژه ماشین‌آلات برف‌روب ادارات کمک‌رسان استان برای خدمات‌رسانی به شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر : ۵۲۳۱۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، ساسان تیموری ضمن اشاره به انجام پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم با توجه به شرایط جوی نامساعد در زمستان سال جاری که مسدود شدن گردنه‌های ارتباطی، جاده‌های سخت‌گذر و محصور شدن روستاهای بازفت و موگویی در برف را در پی داشت، اظهار کرد: در این مدت،  نفتگاز ماشین‌آلات برف‌روبی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری‌ها و راهداری استان برای کمک‌رسانی به شهروندان و روستاهای محصور شده در برف تأمین و به موقع ارسال شد.

تیموری افزود: کارکنان انبار نفت سردار شهید سلیمانی و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با فعالیت 24 ساعته بدون وقفه، سوخت مورد نیاز استان را با وجود بارش برف سنگین تأمین کرده‌اند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: شهرستان‌های یاد شده و نیز مصرف‌کنندگان فرآورده‌های نفتی سایر شهرستان‌های استان سردسیر چهارمحال و بختیاری که شب و روزهای بسیار سردی را نسبت به سال‌های گذشته تجربه می‌کنند، در این زمستان سخت با کمبود مواجه نبوده‌اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر