/
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

ارائه بيش از 13 هزار و 800 پيشنهاد از سوی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبي

مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي در آيين تجليل از برترين‌هاي نظام پيشنهادات اعلام كرد: ثبت هر 19 دقيقه يك پيشنهاد از سوي كاركنان نوآور و خلاق نشان از پويايي و شادابي كاركنان اين مجموعه دارد.
کد خبر : ۵۲۳۳۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، احمد باهوش با بيان اينكه تفكر و انديشه كاركنان نوآور و خلاق ضامن پيشرفت مجتمع گاز پارس جنوبي در سال‌هاي اخير شده است، گفت: كاركنان اهل فكر، ايده و نظرات ارزشمند بايد شناسايي شوند و از بركت وجود اين جوانان شايسته در بدنه‌ ي كارگروه‌هاي مجتمع استفاده شود.

مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي در ادامه اظهار كرد: پيشنهادهای سازنده و كليدي كاركنان در حوزه‌‌هاي منابع انساني و فرآيندي مي‌تواند اثرات بسيار زيادي درجهت رفع مسائل و مشكلات سازمان داشته باشد.

باهوش ادامه داد: تقويت نظام پيشنهادها در مجتمع گاز پارس جنوبي بايد در اولويت نخست باشد، كاركنان و پالايشگاه‌هاي برتر نيز در اين خصوص بايد به صورت شايسته مورد تقدير و تشويق ويژه قرار بگيرند.

وي با اشاره به مديريت قوي و افزايش كيفي در ارائه پيشنهاد ات عنوان داشت: از ابتداي امسال تاكنون، بيش از 13 هزار و 811 پيشنهاد از سوي كاركنان و متخصصان سراسر پالايشگاه‌هاي مجتمع به سوي نظام پيشنهادهاي سرازير شده است و اميد داريم با ارائه راهكارهاي مناسب اين حجم پيشنهاد افزايش چشمگيري داشته باشد.

باهوش تصريح كرد: يك پيشنهاد مفيد و سازنده مي‌تواند موجب پویایی مجموعه شود و جان تازه‌اي در رگ‌هاي سازمان جريان پيدا كند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر