/
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران:

تامین مستمر گاز در سردسیرترین مناطق آذربایجان شرقی مصداق خدمت‌رسانی صادقانه است

سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران با حضور در جلسه مشترک بررسی عملکرد مدیریت بحران گاز در استان آذربایجان شرقی، تأمین مستمر گاز و جریان پایدار انرژی در سردسیرترین مناطق استان آذربایجان شرقی را مصداق خدمت‌رسانی صادقانه عنوان کرد.
کد خبر : ۵۲۳۶۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیداحمد طباطبایی در این جلسه که با حضور مدیرعامل و مسؤولین شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و جمعی از  مدیران منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران و به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر، گفت: خدمت‌رسانی صادقانه در حوزه گازرسانی، از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن ابلاغ پیام قدردانی و تشکر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از عملکرد مطلوب گازرسانی در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: علی رغم شرایط ناترازی تولید و مصرف، با زحمات شبانه روزی تلاشگران صنعت گاز هیچگونه قطعی گاز و حتی افت فشار در این استان نداشته‌ایم.

طباطبایی در بخش دیگری از سخنان خود، مقابله با شبکه‌های فساد سازمان‌یافته در درون و خارج از صنعت بزرگ گاز را از اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی حراست اعلام و در این راستا، از اقدامات شایسته حراست ‌شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در ادامه، ضمن تشکر از مراجع قضایی، اطلاعاتی و انتظامی درخصوص شناسایی و دستگیری سرشبکه نصب انشعابات غیرمجاز در شهر تبریز، به لزوم اصلاح قوانین و مقررات برای جلوگیری از ایجاد بسترهای فساد و گلوگاه‌های مفسده‌خیز، اشاره و تصریح کرد: اعمال این اصلاحات موجب می‌شود تا از اقدامات غیرقانونی درخصوص نصب انشعابات و ... جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: انعکاس عملکرد مطلوب حوزه صنعت گاز در حفظ رفاه و آسایش مردم و تحقق جهاد تبیین، مهم‌ترین راهکار برای آگاهی مردم از خدمات شایسته دولتمردان در عدالت محوری است.

گفتنی است، در ادامه این جلسه، نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص عملکرد این شرکت در مدیریت مصرف، گفت: کارکنان امدادی و عملیاتی شرکت گاز از تمام توان خود برای پایداری جریان گاز مصرفی مردم بهره جسته و همیاری همگانی، زمینه مدیریت اصولی را برای این شرکت فراهم ساخته است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر