/
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

استقرار سامانه جامع مدیریت پروژه سازمانی در شرکت پالایش گاز پارسیان

سامانه جامع مدیریت پروژه سازمانی در شرکت پالایش گاز پارسیان استقرار یافت.
کد خبر : ۵۲۶۲۷

  1. به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علمدار بابایی، مدیرعامل شرکت پالايش گاز پارسيان با اعلام این خبر، افزود: در راستای ارتقای سطح بهره وری سازمانی، مدیریت پروژه ها، بودجه‌های سازمان و همچنین به منظور ساماندهی اطلاعات، افزایش سطح شفافیت، حذف روش های سنتی و زمانبر، با استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه سازمانیEPM (Enterprise Project Management) و راهنمایی موسسه مدیریت‌پروژهPMI (Project Management Institute) سامانه جامع مدیریت پروژه سازمانی طراحی و در شرکت پالایش گاز پارسیان استقرار یافت.

وی در ادامه، ضمن تشکر از تلاش‌های متخصصین و مهندسان برنامه‌ریزی مدیریت مهندسی و توسعه آن شرکت، اظهار داشت: در ابتدا با تدوین نظام نامه مدیریت پروژه سازمانی EPM با اقتباس از روش ها و استاندارد PMI طراحی ساختاری و در فاز دوم نیز استقرار سامانه نرم افزاری EPM  صورت پذیرفت.

به گفته بابایی، موضوع فرآیند بررسی طرح‌ها از زمان آغاز پروژه شامل ثبت درخواست و بودجه‌ریزی تا مراحل بعدی شامل برنامه‌ریزی، اجرا، کنترل و نظارت، اختتام پروژه ها با استفاده از داشبورد های تحلیلی و مدیریتی آنلاین و همچنین با بکارگیری روش Objective & Key Results)OKR) در بخش پایش و اندازه گیری شاخص ها در سامانه EPM، نسبت به سنجش بهره وری طرح های پژوهشی نیز اقدام می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر