/
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

گازرسانی به روستاهای شهرستان دماوند به پایان رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، از برخورداری صد درصدی روستاهای واجد شرایط گازرسانی شهرستان دماوند از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
کد خبر : ۵۲۸۰۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید محمد هدائی پور، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در مراسم افتتاحیه گازرسانی به 11 روستای شهرستان دماوند که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین صورت گرفت؛ عنوان کرد: خوشبختانه با وجود مسیری کوهستانی، معابر کم عرض، وجود چندین آبراه و رودخانه فصلی و غیرفصلی ، شرایط آب و هوایی برفی و یخبندان، نهایتا گازرسانی به این روستاها با موفقیت صورت پذیرفت.

وی افزود: برای گازرسانی به این روستاها، ۴۷۷۴۱ متر شبکه گذاری، ۲۴۳۳۹ متر خط تغذیه اجرا شد و تعداد ۳۴۰ انشعاب پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اشاره کرد: برای اجرای این پروژه ها از ۳ مورد ایستگاه T.B.S و ۱ مورد ایستگاه C.G.S و همچنین ۲ مورد ایستگاه C.P.S استفاده شده است.

لازم به ذکر است در مجموع اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال برای تأمین کالا و اجرای این پروژه ها هزینه شد و مردم عزیز این روستاهای سردسیر بعد از سال‌ها از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر