/
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره علمی- فرهنگی هنری شهید سلیمانی شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

حضور حداکثری نخبگان صنعت گاز در دومین جشنواره شهید سلیمانی

رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره علمی- فرهنگی هنری شهید سلیمانی شرکت ملی گاز ایران از افزایش 450 درصدی آثار ارسالی به جشنواره و حضور حداکثری نخبگان صنعت گاز در بخش مسابقه و داوری این جشنواره خبر داد.
کد خبر : ۵۲۸۶۱

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، یداله رحمانی در آئین اختتامیه دومین جشنواره شهید سلیمانی که روز دوشنبه 22 اسفند و همزمان با «روز شهید» در سالن شهید رجایی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با اعلام این خبر، اظهار داشت: برگزاری جشنواره علمی- فرهنگی- هنری شهید سلیمانی به منظور پاسداشت مقام شهید و زنده نگاه داشتن مکتب این شهید بزرگوار است؛ بدون شک حرکت در مسیر شهدا، صیانت از کشور در همه عرصه‌هاست.

رحمانی در ادامه، درباره برگزاری دومین جشنواره شهید سلیمانی از سوی شرکت ملی گاز ایران گفت: یکی از تفاوت‌های اصلی این دور از جشنواره نسبت به جشنواره اول، افزایش 450 درصدی آثار ارسالی به جشنواره و حضور حداکثری نخبگان صنعت گاز در بخش مسابقه و داوری این جشنواره بود؛ به‌نحوی که داوران وسواس زیادی در انتخاب آثار برگزیده در بخش‌های مختلف به خرج داده و از این رو، به‌جد می‌توان گفت آثار ارسالی به این دور از جشنواره، از کیفیت بالایی برخوردار بود.

رییس شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره علمی- فرهنگی هنری شهید سلیمانی با بیان این‌که یکی از اقداماتی که با هدف تشویق ادارات تابعه شرکت ملی گاز ایران برای مشارکت در این جشنواره و جشنواره‌های بعدی صورت گرفته، مربوط به رتبه‌بندی این شرکت‌ها از سوی دبیرخانه جشنواره بر مبنای مشارکت است، گفت: بر این اساس، شرکت گاز استان بوشهر با 183 اثر، پالایشگاه گاز فجرجم با 163 اثر، مجتمع گاز پارس جنوبی با 161 اثر و شرکت گاز استان خراسان جنوبی با 141 اثر در رتبه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

رحمانی در پایان، گفت: همزمان با پایان جشنواره دوم و برگزاری مراسم اختتامیه آن، برگزاری جشنواره سوم در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته و به امید خداوند متعال و با توجه به تجربیات به‌دست آمده در دو جشنواره قبلی، جشنواره سوم با کیفیت بالاتر و گستره وسیع‌تری برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، در این مراسم از تمثال شهید سلیمانی رونمایی و در پایان مراسم، از برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف با اهداء جوایز و لوح سپاس تشکر و قدردانی شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر