/
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه البرز در تعطیلات پایان سال و نوروز

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز با داشتن 112 جایگاه عرضه سوخت، آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی به مسافران در ایام تعطیل پایان سال و نوروز را دارد.
کد خبر : ۵۲۸۹۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، رئیس روابط عمومی این شرکت گفت: هم اکنون 35 جایگاه سی‌ان‌جی، 60 جایگاه عرضه فرآورده سوخت مایع (بنزین و نفتگاز) و 17 جایگاه دومنظوره در پخش منطقه البرز فعال هستند که وظیفه سوخت‌رسانی به شهروندان در تمامی طول سال به ویژه ایام نوروز و تعطیلات را بر عهده دارند.

فهیمه قلندرزاده با تأکید بر این که استان البرز از مناطقی است که به دلیل عبور راه‌های مهم ارتباطی شمال و غرب کشور در ایام سال نو شاهد تردد حجم بسیار زیاد خودرو است، گفت: هم اکنون به طور میانگین امکان عرضه روزانه بیش از 700 هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده به خودروهای گازسوز وجود دارد و در تمام راه‌های ارتباطی منطقه به شهرهای مهم مسافرپذیر، جایگاه ها آماده سوخت‌رسانی هستند.

قلندرزاده تأکید کرد: به منظور سوخت‌رسانی مناسب در ایام تعطیل آغاز سال نو، اطلاع‌رسانی مناسب به جایگاه‌داران انجام شده و رعایت مسائل ایمنی و سوخت‌رسانی مطلوب در ایام تعطیل و شلوغ نوروز در دستور کار جایگاه‌ها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بازدیدهای مستمر جایگاه‌ها در طول سال انجام شده است و در ایام تعطیل نیز گشت‌های ویژه منطقه نسبت به کنترل جایگاه‌های واقع در مسیرهای پرتردد اقدام خواهند کرد.

شایان ذکر است، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز با سه ناحیه تحت پوشش، (مرکزی، ساوجبلاغ و نسا) سوخت‌رسانی به تمامی شهرهای استان را بر عهده دارد و به دلیل قرار گرفتن راه‌های مهم و پرتردد، یکی از نقاط شلوغ و مسافرپذیر کشور در ایام تعطیلات است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر