/
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

استفاده 85 درصدي از توليدات قطعات و تجهيزات داخلي

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال جاري تاکنون توانسته‌ايم با تكيه بر توان و اقدامات نوآورانه شركت‌هاي دانش بنيان و سازندگان باكيفيت ايراني، بيش از 85 درصد از قطعات و تجهيزات راهبردي در پالايشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبي استفاده کنیم.
کد خبر : ۵۲۸۹۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، كامبيز صفتي با اشاره به توان بسيار بالاي سازندگان داخلي و تعامل و همكاري سازنده اين مجموعه با شركت‌هاي دانش بنيان بيان كرد: در سال جاري با تلاش متخصصان و كاركنان اين مجموعه و با حضور بسيار ارزشمند تيم‌هاي تخصصي شركت‌هاي دانش‌ بنيان و سازندگان كشور در پالايشگاه‌هاي سيزده گانه مجتمع نيازهاي كليدي و حياتي شناسايي شد و سازندگان داخلي توانستند بسياري از موارد مهم را مرتفع کنند.

  مدير پالايشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبي در ادامه عنوان داشت: پالايشگاه پنجم ( فازهاي 9و 10) مجتمع گاز پارس جنوبي در سال جاري توانسته با پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري و حمايت از سازندگان ايراني بيش از 124 تقاضا، به ارزش يك ميليون و 100 ميليارد ريال خريد كالاهاي داخلي و استفاده 85 درصدي از توليدات قطعات و تجهيزات داخلي را ثبت کند.

صفتي بيان كرد: فناوران و مجموعه‌های دانش‌بنیان می‌توانند پالايشگاه‌هاي سيزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبي را به نقطه بلندی در صنعت كشور برسانند که نیاز امروز ماست و با ظرفیت بالای شركت‌هاي دانش‌بينان و پارك‌هاي علم و فناوري و اتصال آنان به اين مجموعه بسيار مهم اقتصادي كشور، اقدام‌های خوبی انجام خواهد شد.

وي گفت: كالاهاي راهبردي و اساسي توليدي شركت‌هاي داخلي كه در پالايشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبي مورد استفاده قرار گرفته در حوزه‌هاي برق، ابزاردقيق و مكانيك است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر