/
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

ثبت 9 هزار و 223 پیشنهاد در شرکت گاز استان اصفهان در سال 1401

همکاران مجموعه شرکت گاز استان اصفهان امسال با ارائه 9 هزار و 223 پیشنهاد، مشارکت فعالی در این امور داشته‌اند.
کد خبر : ۵۳۰۴۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اهمیت مشارکت کارکنان در زمینه ارائه پیشنهاد در جهت بهبود مستمر عملکرد سازمان، اظهار داشت: میزان مشارکت بالای کارکنان در بهبود امور سازمان، نشان از پویایی و تلاش برای نیل به اهداف از طریق راهکارهای نوین و شیوه های به روز است.

وی در این خصوص گفت: مشارکت کارکنان یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای بهبود مستمر سازمان است و سازمان‌ها جهت موفقیت، نیازمند مشارکت همه جانبه کارکنان خود هستند؛ به این معنا که همه کارکنان باید خود را صاحب سازمان بدانند و در قبال آن احساس مسئولیت کنند، تنها در این صورت است که شاهد توسعه و پیشرفت سازمانی خواهیم بود.

عسکری  با اشاره به عملکرد مطلوب کمیته‌های تخصصی نظام پیشنهادات شرکت، افزود: از تعداد 9هزار و 223 پیشنهاد ارائه شده، بالغ بر 3هزار 687 پیشنهاد مصوب شده که ۳ هزار و 890 پیشنهاد به صورت گروهی ارائه شده است.

عسکری، نظام پیشنهادها را یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان برشمرد و گفت: با فراهم کردن زمینه لازم جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌های نظام پیشنهادها می‌توانیم شاهد نتایج مثبت و پیامدهای همه جانبه آن در سطوح مختلف شرکت بوده، که قطعاً می‌تواند ما را در ساختن سازمانی پویا و فعال یاری کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: در بررسی و شناسایی پیشنهادهای قابل قبول و اجرایی، تعداد 985 پیشنهاد ارائه شده از سوی کارکنان در فاز اجرایی قرار گرفت که این مهم، علاوه بر صرفه و سود اقتصادی، خدمات رسانی مطلوب به بیش از 5 میلیون جمعیت استان را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

وی در پایان، خاطر نشان کرد: نظام پیشنهادها در شرکت گاز استان اصفهان با اعتقاد به ضرورت بهره‌گیری نظام‌مند از توانایی‌های فکری و خلاقیت سرمایه‌های انسانی و فعال سازی کارکنان در جهت پویاسازی محیط کار از طریق ایجاد بستر مناسب برای تبلور خلاقیت و استعدادهای کارکنان از سال 1379 مستقر است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر