/
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
رئيس دادگستري شهرستان عسلويه بيان كرد:

افزایش تولید گاز و محصولات جانبي؛ دستور كار مجتمع گاز پارس جنوبي در سال جديد

سالي كه گذشت، كشورمان سرماي بي سابقه‌اي در بسياري از استان‌هاي كشور را تجربه كرد و كاركنان مجتمع گاز پارس جنوبي روزهاي پركار و سختي را براي پايداري شبكه گازرساني بخش خانگي و صنعتي كشور با موفقيت پشت سرگذاشتند.
کد خبر : ۵۳۱۹۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شركت ملی گاز ایران، سیداحمد موسوی‌پور، رییس دادگستری شهرستان عسلويه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن سال نو و حلول ماه مبارك رمضان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: كاركنان و سربازان جبهه اقتصادي مجتمع گاز پارس جنوبي با ثبت اقدامات شايسته و نوين، كارنامه‌ي بسيار درخشاني را در سال گذشته به ثبت رساندند.

موسوي ‌پور در ادامه، افزود: تمامي مديران و مسئولان بايد در سايه همدلي و كارگروهي در جهت پيشرفت، عزت و سرافرازي كشور عزيزمان حركت کرده و با خنثی کردن نقشه‌هاي شوم دشمنان اين سرزمين، مسير رشد و چرخش اقتصادي كشور را هموار کنند.

رئيس دادگستري شهرستان عسلويه ادامه داد: اميد داريم مديران و كاركنان اين مجموعه همگام با آغاز سال نو شمسی که با عنوان «مهارتورم، رشد توليد» نام‌گذاری شد، افزون بر این‌که برای تحقق این موضوع، گام‌های مهمی در سال‌هاي گذشته برداشته، در سال جديد نيز افزایش تولید گاز و محصولات جانبي را در دستور كار مستقيم خود قرار داده و در اين مسير خوش بدرخشند.

در ادامه این دیدار، احمد باهوش، مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي نیز با تبریک فرارسیدن سال نو وتقارن آن با حلول ماه مبارک رمضان، بيان كرد: كاركنان پالايشگاه‌هاي سيزده‌گانه با انجام كارهاي جهادي در سال ۱۴۰۱ توانستند با تأمین بيش از 75 درصد از گاز مورد نياز هموطنان عزيزمان، به‌ویژه در روزهای سرد سال، گرمابخشی خانه‌های مردم را تضمین کنند.

وی ادامه داد: افزون بر این، آن‌ها پروژه‌های متعدد در حوزه ساخت بار اول، خودکفایی و همکاری با دانش‌بنیان‌ها را در دستور کار داشتند و زمينه اشتغال آفريني در اين شركت‌ها را فراهم آوردند.

باهوش با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در روزهاي نخست سال جاري، گفت: كاركنان و سربازان خط مقدم جبهه اقتصادي مجتمع گاز پارس جنوبي با پيروي و توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري و شعار سال "مهار تورم و رشد توليد"، در سال جديد حركت شتابان خود را در اين مسير آغاز كرده و اميد داريم كارهاي بزرگي را در سال جاري با یاری هم و لطف خدا، به ثبت برسانيم.

مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي در ادامه، به توان شركت‌هاي دانش بنيان و سازندگان داخلي اشاره و تصريح كرد: يكي از سیاست‌هاي كليدي و راهبردي اين شركت حمایت از شركت‌هاي توليدكننده قطعات و تجهيزات و دانش‌بنیان‌ها است که این مهم، منجر به آن شده که تقریباً بیشتر تجهیزات مورد نياز پالايشگاهي از تولید داخل تأمین ‌شود.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر