/
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

عملکرد فارس در حوزه سوخت‌رسانی مثبت ارزیابی شد

استاندار فارس در دیدار با کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، از تلاش‌های صادقانه و خدمات ارائه شده توسط کارکنان این شرکت قدردانی کرد و فرآیند سوخت‌رسانی در سطح فارس را مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر : ۵۳۲۰۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه در حوزه‌های مختلف در سال 1401، از همکاری و حمایت مقامات استان با برنامه‌های این شرکت در سال گذشته قدردانی کرد و گفت: تأمین و توزیع مطلوب و به موقع فرآورده‌های مورد نیاز تمامی بخش‌ها از وظایف اصلی شرکت ملی پخش است و این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و تمام عوامل مؤثر در چرخه سوخت‌رسانی به خوبی محقق شده است.

مدیر منطقه فارس با اشاره به تأمین و توزیع روزانه 15 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در فارس افزود: تعداد زیاد مبادی برای تأمین فرآورده‌های مورد نیاز استان و مشکلات موجود در شبکه حمل و نقل از چالش‌های استان در حوزه سوخت‌رسانی است و بر پیگیری مستمر برای تأمین اعتبار و اجرای پروژه اتصال فارس به خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی کشور تأکید کرد.

استاندار فارس با اشاره به گستردگی و جایگاه استان در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و حمل ونقل کشور گفت: تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز این بخش‌ها به ویژه در حوزه حمل و نقل با توجه به افزایش حجم سفرها در سال 1401 به خوبی محقق و این مهم با همدلی و تلاش بی‌ادعای کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تاکنون بدون وقفه و مشکل انجام شده است.

محمدهادی ایمانیه، افزایش توان ذخیره‌سازی و تأمین و توزیع ایمن انواع فرآورده‌های نفتی را ازاولویت‌های استان در سال جدید بیان کرد و افزود: پیگیری‌های لازم با مقامات کشوری برای شروع و اجرای اتصال استان به خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی کشور انجام شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر