/
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

نماینده مردم اصفهان به همراه مدیر منطقه از تأسیسات انبار نفت شهید محمد منتظری بازدید کرد

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان و مسئولین ذیربط از تأسیسات انبار نفت شهید محمد منتظری بازدید کرد.
کد خبر : ۵۳۵۱۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، مدیر منطقه طی این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از روند سوخت‌رسانی و اقدامات انجام شده در سطح منطقه، اظهار کرد: ناترازی گازطبیعی در سال گذشته، با تلاش و همت دوچندان کارکنان در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تأمین سوخت جایگزین نفت‌کوره و نفت‌گاز در نیروگاه‌ها و صنایع عمده نظیر صنعت سیمان جبران شد.

عبدالله گیتی‌منش خاطر نشان کرد: در این مدت، حدود 130 میلیون لیتر نفت‌گاز جهت صنایع سیمان استان، از مبادی مختلف نظیر اصفهان، شیراز و بندر عباس تأمین شده است.

وی ضمن اشاره به مشکلات حمل و نقل جاده‌ای فرآورده‌های نفتی و لزوم یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی، اضافه کرد: در بازه زمانی یاد شده،  بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون لیتر نفت‌کوره و نفت‌گاز به چهار نیروگاه داخل استان ارسال شده و از این حیث، نسبت به سال 1400 رشد دو برابری داشته است.

مدیر منطقه اصفهان اظهار کرد: در سال 1401، با تلاش کارکنان منطقه، سوخت‌رسانی در استان اصفهان روند بسیار مطلوبی داشته و برای سال جاری، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آمادگی کامل دارد و امیدواریم همانند گذشته با تلاش و همدلی کارکنان عملیاتی و ستاد منطقه، پیمانکاران حمل مواد نفتی، رانندگان سخت‌کوش نفتکش‌ها و جایگاه‌داران سطح استان، این شرکت بتواند این خدمات را با نهایت تلاش شبانه‌روزی، به مردم شریف استان برساند.

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان طی این بازدید ضمن ابراز رضایت از زحمات و تلاش‌های مدیر و کارکنان منطقه اصفهان در امر سوخت‌رسانی مطلوب به مردم استان، تقدیر کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر