/
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

سوخت‌رسانی در سال 1401 به منطقه گردشگری چالوس بدون وقفه انجام شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: با برنامه‌ریزی و انجام تمهیدات لازم در سال 1401، به طور میانگین روزانه بیش از دو میلیون و 700 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی (نفت‌سفید، نفتگاز، بنزین، نفت‌کوره، گاز مایع و سوخت هوایی) در بخش‌های حمل و نقل، کشاورزی، صنعت و خانگی در سطح منطقه تأمین و توزیع شده است.
کد خبر : ۵۳۸۴۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی از تأمین و توزیع بیش از 966 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سال 1401 در غرب مازندران خبر داد و اظهار کرد: مصرف بنزین در سطح منطقه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 20 درصدی داشته است.

امانی اظهار کرد: تأمین و توزیع سوخت در سال گذشته با تمام فراز و نشیب‌هایش بدون وقفه و مشکلی انجام شده و این مهم با همکاری و همراهی شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان زحمت‌کش نفتکش، مالکان مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی، شرکت‌های موزع گاز مایع و همچنین شرکت‌های صاحب‌نشان به خوبی محقق شده است.

وی با بیان این موضوع که سهم منطقه چالوس از مصرف سوخت کشور یک درصد است، اظهار کرد: اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی سوخت (نفت‌سفید، گاز مایع و نفت‌گاز) در سال 1401 از جمله برنامه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در راستای تأمین و توزیع بهینه سوخت در بین مصرف‌کنندگان است که اجرای این طرح ملي با همکاری تمامی مقامات و ادارات کل استان و شهرستان‌ها به طور کامل اجرا شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: حدود 35 هزار خانوار مشمول طرح در سطح منطقه در سامانه سدف ثبت‌نام و سوخت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و با قیمت مصوب دریافت کرده‌اند.

مدیر منطقه چالوس ضمن اشاره به عدم برخورداری منطقه از خطوط انتقال فرآورده‌های اصلی یادآوری کرد: بیش از 80 درصد این نیاز از مناطق همجوار (ساری و گیلان) و مابقی از مناطق دیگر معین  نظیر اصفهان، تهران، یزد و کرج  و از طریق نفتکش‌های جاده‌پیما انجام شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر