/
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

مدیرعامل شرکت ملي پخش از تأسیسات و عملیات انبارهای نفت منطقه شاهرود بازدید کرد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به همراه اعضای هیئت‌ مدیره از تأسیسات و عملیات انبارهای نفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود بازدید کرد.
کد خبر : ۵۳۹۴۴
به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، علی‌اکبر نژادعلی در این بازدید ضمن سرکشی از نواحی تابعه (مرکزی، گرمسار، سمنان، دامغان) با حضور در تعدادی از مجاری عرضه سوخت، چالش‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

 

نژادعلی در نشستی ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار زیاد استان به عنوان کریدور تجاری شرق کشور، بر عزم راسخ شرکت در راستای حمایت از تمامی شرکت‌ها و صنایع فعال تأکید کرد و شرایط منطقه را مطلوب دانست.

 

 وی در بخشی از سخنان خود مبارزه با فساد را یکی از ارکان مهم در راستای تحقق شعار دولت مردمی خواند. 

 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع به مردم در راستای استفاده از کارت سوخت شخصی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با اجرای این طرح مهم علاوه بر بهبود نظام توزیع سوخت، از هدررفت سرمایه ملی و عرضه خارج از شبکه سوخت نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مدیر جدید منطقه شاهرود نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارش مفصلی از عملکرد و میزان عملیات سوخت‌رسانی منطقه، چگونگی افزایش ظرفیت و رفع موانع در افزایش زیرساخت‌ها به ویژه همسو با پروژه مخزن‌دار ریلی را شرح داد.

حسین عبدلی تأکید کرد: تمام توان و تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود کارشناسان منطقه، خدماتی مفید و در خور شأن مردم شریف استان و مسافران و زائران امام رضا (ع) انجام دهیم.

در پایان این نشست، ضمن تکریم مدیر قبلی (عربعامری) و نیک‌نظر در طول مدیریت و تمشیت منطقه، حکم انتصاب مدیر جدید حسین عبدلی توسط مدیر عامل شرکت ابلاغ شد.

 

شایان ذکر است، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در این سفر، تأسیسات و عملیات انبارهای نفت شهید عموزاده (سمنان)، شهید قوسی (دامغان) و شهید نصرتی (شاهرود) را مورد بازدید قرار دادند و  با کارکنان ساعی و سخت‌کوش منطقه دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است، در حاشیه این بازدید مدیر عامل ضمن دیدار چهره به چهره با مقامات محلی استان، در آستانه روز جهانی کار و کارگر، با اهدای شاخه گل از کارگران تأسیسات و عملیات انبار نفت منطقه تیز تجلیل به عمل آورد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر