/
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

12 باب جایگاه عرضه سوخت در فارس افتتاح شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: به منظور تسریع در فرآیند سوخت‌رسانی در استان، در سال گذشته، 12 باب جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی با سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : ۵۴۰۴۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری ضمن ارائه گزارشی از روند سوخت‌رسانی در سال گذشته گفت: تأمین و توزیع به موقع انواع فرآورده‌های نفتی به ویژه بنزین و نفت‌گاز از رسالت‌های مهم شرکت ملی پخش است که این مهم با همکاری و همدلی تمامی عوامل مؤثر در فرآیند سوخت‌رسانی به خوبی محقق شده است.

طاهری، جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه سوخت‌رسانی و توسعه کمی و کیفی جایگاه‌های سوخت را از برنامه‌های منطقه به منظور تسریع در فرآیند سوخت‌رسانی در استان در سال گذشته بیان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی های انجام شده، 10 باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) در سطح فارس با سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار و 600 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی، توسعه صنعت سی‌ان‌جی و افزایش سهم گاز طبیعی در سبد سوخت استان را از دیگر برنامه‌های منطقه در سال گذشته برشمرد و اظهار کرد: به همین منظور در سال 1401، دو باب جایگاه سی‌ان‌جی با سرمایه‌گذاری 400 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی در فارس به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر منطقه فارس گفت: در حال حاضر 444 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در استان فعال و به مردم خدمات ارائه می‌کنند و تعداد 15 باب جایگاه دیگر نیز در دست احداث است که تلاش می‌شود با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر