/
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
در آستانه سفرهای نوروزی و به‌منظور تقویت زیرساخت‌های سوخت‌رسانی

۴ جایگاه عرضه سوخت در فارس به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از بهره‌برداری همزمان چهار جایگاه عرضه سوخت در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این جایگاه‌ها، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع فارس به ۳۲۶ باب رسید.
کد خبر : ۶۰۰۱۳

نبض نفت -  اسدالله طاهری در آیین بهره‌برداری از جایگاه «بهار شیراز» در کیلومتر ۳۰۷ آزادراه اصفهان - شیراز گفت: به‌طور همزمان با این جایگاه، سه جایگاه دیگر نیز در آزادراه شیراز – اصفهان به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: این جایگاه که با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید، بنزین و نفت‌گاز را از طریق ۱۶ نازل  به مردم ارائه خواهد کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: اجرای طرح کهاب و دیسپچینگ از جمله امکانات موجود در این جایگاه تازه‌تأسیس است.
طاهری مکان‌یابی اصولی و منطقی مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی را از برنامه‌های مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در توسعه و تسریع فرآیند سوخت‌رسانی به مردم برشمرد و افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه، فرآیند سوخت‌رسانی در این آزادراه تسریع خواهد شد.
وی با اشاره به مزیت‌ها و نقش جایگاه‌های سیار کانتینری در تسریع فرآیند سوخت‌رسانی به‌ویژه در محورهای مواصلاتی اظهار کرد: از این چهار جایگاه، سه باب آن به‌صورت سیار و کانتینری در آزادراه یادشده در فواصل مشخصی نصب و راه‌اندازی شده است.
مدیر منطقه فارس تصریح کرد: این سه جایگاه در کیلومترهای ۱۷۲، ۱۹۷ و ۲۴۴  آزادراه اصفهان - شیراز با هشت نازل سوخت فعالیت خود را آغاز کردند.
طاهری تأکید کرد: از ابتدای آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم تاکنون، ۳۱ جایگاه سوخت در استان فارس به بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر