/
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

پایش مصرف‌کنندگان عمده سوخت فارس آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: پایش و کنترل گروه‌های معین و بازرسی منطقه بر مصرف‌کنندگان استان با هدف حمایت از بخش تولید آغاز شد.
کد خبر : ۵۴۵۴۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری در بازدید از کارخانجات سیمان شهرستان نی‌ریز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال به نقش شرکت ملی پخش در تحقق بخش دوم این شعار "رشد تولید" پرداخت و گفت: شناسایی و تخصیص  بهینه سوخت به مصرف‌کنندگان و رفع چالش‌های موجود در حوزه تأمین فرآورده‌های نفتی، به ویژه در بخش‌های صنعتی از اولویت‌های منطقه است.

طاهری، پایش و نظارت مستمر بر مصرف‌کنندگان عمده به ویژه کارخانجات سیمان، انجام بازدیدهای مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با آیین‌نامه‌های مربوط به پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی برای کارکنان صنایع، خرید و ذخیره‌سازی به موقع سوخت دوم را از عوامل مؤثر بر سوخت‌رسانی مطلوب‌تر و حمایت از بخش تولید برشمرد.

شایان ذکر است، مدیر منطقه به همراه معاون فنی‌عملیاتی منطقه از قسمت‌های مختلف کارخانجات سیمان سفید و خاکستری نی‌ریز  به ویژه محل ذخیره‌سازی سوخت دوم و نحوه کنترل ورود و خروج نفتکش‌ها بازدید و چالش‌های موجود را بررسی کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر