/
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
با امضای تفاهم‌نامه میان شرکت ملی پخش و شرکت مخابرات؛

زیرساخت ارتباطی توزیع نظام‌مند سوخت‌رسانی کشور ارتقا می‌یابد

به منظور تأمین نیازمندی‌های ارتباطی پایدار و امن بر روی زیر ساخت‌های سوخت‌رسانی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت مخابرات ایران تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
کد خبر : ۵۴۰۶۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مدیر عامل در مراسم امضای تفاهم نامه با تأکید بر استقرار شبکه و راه‌اندازی سرویس خدمات ارتباطی پایدار و امن گفت: با توجه به گستردگی شبکه سوخت‌رسانی در کل کشور،37 منطقه عملیاتی، 232 ناحیه می طلبد زیر ساخت ارتباطی قوی با تاب‌آوری بالا و پایداری ایجاد شود که امید است این تفاهم نامه مشترک منشا خیری برای خدمات رسانی به مردم عزیز کشورمان است.

علی‌اکبر نژادعلی با بیان اینکه پایداری شبکه ارتباطی بیش از چهار هزار و 200 جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفتگاز سراسر کشور و توزیع نظام‌مند فرآورده‌های نفتی با کارت هوشمند سوخت در درجه اول اهمیت است، تقویت ارتباطات مخابراتی را در مناطق شرق و جنوب شرقی کشور را در دستور کار قرار داد.

وی امنیت و اقدامات پیشگیرانه در تبادل اطلاعات بین مناطق، نواحی و مجاری عرضه کشور را نیز حائز اهمیت دانست و افزود: بحث اهمیت امنیت تبادل اطلاعات با توجه به تجربیات گذشته حملات سایبری بر کسی پوشیده نیست و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم گفت: مخابرات ایران یک اپراتور مادر است که به کل اپراتورهای جز سرویس می‌دهد و بهترین و امن ترین انتخاب است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت زیر ساخت ارتباطی با امضای این تفاهم نامه بر عهده شرکت مخابرات است افزود: مطالعه و امکان سنجی جهت استقرار شبکه و راه اندازی سرویس خدمات ارتباطی پایدار و امن به صورت مدیریت شده بر بستر شبکه اختصاصی و غیر اشتراکی جهت تأمین نیازمندی‌ها شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران موضوع این تفاهم نامه است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر