/
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

تخصیص 72 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان به اختصاص 72 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی در سال 1401 خبر داد.
کد خبر : ۵۴۱۸۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان، پیمان بهرامی از هماهنگی لازم با جهاد کشاورزی استان و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: در سال 1401، بیش از 70 میلیون لیتر نفتگاز برای 17 هزار دستگاه تراکتور و کمباین برای اراضی سطح زیرکشت استان تأمین و توزیع شد.

بهرامی گفت: در راستای حمایت از تولید دام و طیور در لرستان با توجه به برنامه مصرفی مرغداری‌ها و سایر دامداری‌ها، 2.5 میلیون لیتر سوخت مصرف شده که با توجه به توسعه گاز طبیعی توسط شرکت گاز استان، نیاز این واحدها به سوخت مایع کاهشی بوده که این امر در بحث صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف سوخت تأثیر قابل توجهی داشته است.

وی از صاحبان ادوات کشاورزی به عنوان ارباب رجوع یاد و تأکید کرد: ما برای احقاق حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع نهایت تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

مدیر منطقه لرستان ضمن اشاره به اینکه لرستان در بحث زراعت و کشاورزی دارای محصولات مرغوب و مطلوب است، برای هم‌میهنان آرزوی توفیق کرد و سال جدید را سال حمایت از تولیدکنندگان عنوان کرد و امسال را منشأ حرکتی بزرگ برای حمایت از تولید برای رشد و مهار تورم دانست.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر