/
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

لزوم حرکت شرکت‌های فعال در سامانه هوشمند سوخت به سمت بومی‌سازی

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود شرکت‌های فعال در حوزه سامانه هوشمند سوخت تاکید کرد.
کد خبر : ۵۴۵۳۹
به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، جلیل سالاری در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جلسه هم اندیشی با حضور شرکت‌های فعال در زمینه تولید و بومی سازی سامانه هوشمند سوخت که در غرفه بهین سوخت برگزار شد، افزود: با تشکیل کنسرسیوم می‌توانید از ظرفیت‌های انبوه یکدیگر استفاده کنید.

وی با تاکید بر لزوم به‌روز رسانی دستگاه‌های کارتخوان در جایگاه‌ها اظهار کرد: با استفاده از دانش خود انتظار می‌رود که به سمت تولید و بومی سازی تجهیزات مربوطه پیش روید.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز در این نشست گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه انرژی نیازمند تغییرات اساسی در حوزه سامانه هوشمند سوخت هستیم.

صادقی با بیان اینکه مردم در حوزه سامانه هوشمند سوخت نیازمند ایده‌های نو هستند، افزود: لازمه این مهم این است که شرکت‌های فعال در این حوزه با هم همکاری داشته باشند و از همفکری کارشناسان مجموعه پخش نیز استفاده کنند.

وی نصب پلاک سوم و شناسایی خودرو در جایگاه‌ها را از اقدامات در حال اجرای این مجموعه دانست و تصریح کرد: در حوزه تجهیزات سامانه هوشمند سوخت انتظار میرود اقدامات جدی در خصوص بومی سازی انجام شود.

صادقی بل تاکید بر اینکه در حوزه نرم‌افزار نیز باید برنامه‌ها هوشمندانه نوشته شود تا نیازی به برنامه‌ریزی مجدد نباشد، اظهار کرد: با همفکری می توان چالش‌های سامانه هوشمند سوخت را از بین برد تا خدمت بزرگی به صنعت نفت و مردم کشور کنیم.

در پایان نیز هر کدام از نمایندگان شرکت ها درخواست ها و مشکلات خود را بیان و پاسخ خود را از معاون وزیر نفت دریافت کردند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر