/
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

دویست‌وهشتادوهفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه کرمان به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: در راستای تداوم نهضت جایگاه‌سازی برای خدمت‌رسانی بهتر به هم‌وطنان، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه کرمان به 287 باب رسید.
کد خبر : ۵۴۷۲۵

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، به‌ منظور حمایت از رشد تولید، اشتغال و ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان، جایگاه اختصاصی "سلیم" در شهرستان ارزوئیه با حضور مدیر منطقه، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر منطقه کرمان در مراسم بهره‌برداری از این جایگاه اظهار کرد: جایگاه اختصاصی "سلیم" با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و هزینه‌ای بالغ بر 70 میلیارد ریال برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، در زمینی به مساحت هزار متر مربع احداث شده است.

سیدباقر نورالدینی ضمن اشاره به اینکه با افتتاح این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان ارزوئیه به پنج باب رسیده است، افزود: این جایگاه دارای چهار تلمبه و هشت نازل بنزین است و برای حدود هفت نفر اشتغال‌زایی شده است.

در ادامه، امام جمعه و فرماندار شهرستان ارزوئیه، ضمن ایراد سخنانی، از زحمات و تلاش‌های مدیر منطقه و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه بافت، تشکر و قدردانی کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر