/
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

1167 تن گاز مایع در چهارمحال و بختیاری به مصرف رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از مصرف هزار و 167 تن گاز مایع در سطح استان در سال 1401 خبر داد.
کد خبر : ۵۴۷۸۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، ساسان تیموری با بیان این خبر گفت: سهمیه استانی گاز مایع مورد نیاز خانوارهایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و همچنین سهمیه سایر بخش‌های تولیدی و صنعتی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تأمین و از طریق شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع توزیع می‌شود.

تیموری بیان کرد: شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع موظفند سهمیه‌ این فرآورده را به صورت عادلانه در نقاط مختلف استان توزیع کنند.

این مقام مسئول گفت: توزیع فرآورده یاد شده در قالب سامانه الکترونیکی درخواست فرآورده‌های نفتی ساماندهی شده است و تمهیدات لازم در سطح استان با در نظر گرفتن زیرساخت‌های بانکی و تحویل دستگاه کارتخوان به فروشندگی‌ها جهت خرید سهمیه ماهانه توسط مصرف‌کنندگان واجد شرایط در سامانه مذکور از قبل انجام شده است.

مدیر منطقه منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: چنانچه مصرف‌کنندگان یا خانوارهای ساکن در روستاهای فاقد گازکشی، تا کنون در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR نسبت به ثبت مشخصات خانوار جهت بررسی درخواست دریافت سهمیه گاز مایع اقدام کنند.

تیموری تآکید کرد: سرپرست خانوارهایی که سهمیه گاز مایع به آنها تعلق گرفته است برای پرداخت بهای سیلندر گاز مایع همچون سهیمه نفت سفید، حتما از طریق دستگاه کارت‌خوان عامل فروش این فرآورده، مبلغ را پرداخت کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده بروز هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و عرضه گاز مایع خانوار در بخش‌های دیگر که باعث می‌شود سهمیه گاز مایع خانوارهای واجد شرایط به دستشان نرسد، با شماره تماس 124 ستاد خبری سازمان صمت تماس گرفته و شکایت خود را از این طریق مطرح و پیگیری کنند.

واجدین شرایط دریافت سیلندر گاز مایع برای نحوه ثبت‌نام در سامانه  یاد شده به فرآیند ذیل توجه کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر