/
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
عبدالعلی رحیمی نماینده سروستان، کربال، کوار و خرامه و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با نبض نفت:

رفع تبعیض در پرداخت حقوق، مهمترین هدف طرح ساماندهی کارکنان دولت است

رحیمی نماینده سروستان، کربال، کوار و خرامه و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید می‎کند که تبعیض در پرداخت حقوق، مهمترین هدف طرح ساماندهی کارکنان دولت است.
..
کد خبر : ۵۵۰۷۴

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

عبدالعلی رحیمی نماینده سروستان، کربال، کوار و خرامه و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت به تشریح آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت پرداخت. رحیمی در ابتدا گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در کل پیچیدگی‌های خاصی دارد و بخشی از نیروهای ما در پروژه‌هایی کار می‌کنند که کوتاه مدت است. برخی از پروژه‌ها علی‎رغم اینکه ممکن است کوتاه مدت نباشند اما خیلی هم طولانی مدت نیستند که کارفرما بتواند با آنها قرارداد دائم ببندد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: ما در کل مصمم هستیم که این طرح به گونه‌ای اجرا شود که ترمیم حقوق نیروهای شرکتی و پروژه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین به دنبال این هستیم که واسطه‌ای وجود نداشته باشد که بخواهد حق نیروها را تضییع کند و کاهش قیمت گرفتن یک پروژه توسط پیمانکار به حقوق و دستمزد نیروها منتقل نشود.

رحیمی در ادامه اظهار داشت: ما در این طرح به دنبال این هستیم که تبعیض در پرداخت را از بین ببریم، حقوق پرسنل به موقع پرداخت شود و حداقل حقوق و دستمزد به نیروها پرداخت شود....

برای مشاهده متن کامل گفتگو بر روی این لینک کلیک کنید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر