/
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

ثمره تلاش متخصصان صنعت نفت در فاز ۱۱ رونق تولید و فردایی شكوفاتر را رقم می‌زند

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی عملیات ابتکاری و نصب تاسیسات فاز 11 پارس جنوبی را به تلاشگران اجرای این کار جهادی تبریک گفت و اظهار کرد: ثمره و نهالی که امروز تلاشگران صنعت نفت با همدلی، کارگروهی و مدیریت ایرانی در عرصه توسعه پارس جنوبی رویانده‌اند، درخت تناوری خواهد شد که رونق تولید و فردایی شکوفاتر را رقم می‌زند.
کد خبر : ۵۵۴۳۷

به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام حمیدرضا گلپایگانی آمده است: «خدای بزرگ را سپاسگزاریم که تلاشگران صنعت نفت با کوشش بی وقفه و همتی بلند، سند افتخار دیگری در رسیدن به آرمان استقلال صنعتی و پیمودن مراحل بالندگی با خودباوری به منصه ظهور رساندند.

رجا واثق دارم که عزم راسخ و اراده استوار مدیران و متخصصان این صنعت عظیم می‌تواند هر ناهمواری را هموار، هر ناممکن را ممکن و هر سختی را به آسانی مبدل سازد. 

اکنون بر خود می‌بالیم که بار دیگر فرزندان غیرتمند ایران عزیز در صنعت نفت در یک کار کم نظیر، عقب‌ماندگی در توسعه فاز 11 پارس جنوبی را با یک طرح ابتکاری جبران و ضمن جلوگیری از خروج میلیاردها دلار ارز و جلو افتادگی از برنامه زمان‌بندی، روند اجرای پروژه را شتاب بخشیدند.

باعث افتخار است که مهندسان و متخصصان ایرانی با تدبیر، کار جهادی و در یک عملیات پیچیده فنی و مهندسی با برنامه‌‌ریزی،  مدیریت، ابتکار عمل و در نهایت رعایت استانداردها و ضوابط HSE در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای مواج، فرایند جداسازی سکوی C فاز 12 پارس جنوبی را با موفقیت اجرا و آن را به موقعیت فاز 11 این میدان گازی انتقال و در مرزی‌ترین نقطه این میدان مشترک نصب نمودند. 

ضمن عرض خداقوت به تلاشگران شرکت نفت و گاز پارس، پتروپارس، متخصصان و کارگران، پیمانکاران و مجموعه نقش آفرینان، این افتخار ملی را تبریک عرض می‌نمایم. 

جای بسی خرسندی است که در دولت انقلابی سیزدهم وقت آن رسید تا در روزهای فرخنده عید تا عید (قربان تا غدیر) تلاش متخصصان صنعت نفت به ثمر نشیند.

بی‌شک نقش آفرینی و تلاش ماندگار کارکنان صنعت نفت به پشتوانه و حمایت وزیر محترم نفت و مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران، روز هایی بهتر را در دولت سیزدهم برای این صنعت در پاسخگویی و تحقق اهداف توسعه ای کشور نوید می‌دهد.»

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر