/
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

کاهش تهدیدها در صنعت نفت با کمک کارگروه‌های پدافند غیرعامل

معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: با کمک کارگروه‌های پدافند غیرعامل تهدیدهای موجود در صنعت نفت کاهش یافته است.
کد خبر : ۵۶۲۸۲

نبض نفت-وحیدرضا زیدی‌فرد امروز (یکشنبه، ۲۲ مردادماه) در نشست کمیته‌های پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرایی کشور که به میزبانی وزارت نفت برگزار شد، گفت: صنعت نفت به‌عنوان پیشانی جبهه افتخار کشور است و بیشترین تهدیدها نیز امروز متوجه‌ این بخش است. تهدیدها کم شده، اما هیچ‌گاه قطع نشده است.

وی افزود: از سال‌ها پیش تاکنون سازمان پدافند غیرعامل، سازمانی همراه صنعت نفت بوده و مشکل‌های زیادی را برای این صنعت برطرف کرده است.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌هایی که در صنعت نفت اجرا شده، به پیشنهاد سازمان پدافند غیرعامل بوده است.

در این نشست جعفر میعادفر، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با بیان اینکه وزارت بهداشت به تهیه پایگاه داده زیرساخت‌های حوزه سلامت پرداخته است، گفت: وزارت بهداشت همچنین در انجام مسئولیت‌های خود در امور پدافند غیرعامل به ارزیابی مخاطرات و تهیه نقشه‌های رخدادی کشور، بررسی‌های میدانی و علمی درباره آلودگی‌های محیط زیستی، ارزیابی و پایش مستمر دانشگاه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه در قالب برنامه عملیاتی ستاد پدافند غیرعامل نیز پرداخته است.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر